خانه / علوم انسانی / بانک نمونه سوالات زبان پیش کتاب Thoughts and Notions 2-فصل های اول و دوم و سوم و پنجم

بانک نمونه سوالات زبان پیش کتاب Thoughts and Notions 2-فصل های اول و دوم و سوم و پنجم

دانلود رایگان بانک نمونه سوالات زبان پیش کتاب Thoughts and Notions 2-فصل های اول و دوم و سوم و پنجم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ بانک نمونه سوالات زبان پیش کتاب Thoughts and Notions 2-فصل های اول و دوم و سوم و پنجم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

اگر به دنبال سوالات معمولی و بی محتوا هستید اگر به دنبال نمره ی ده یا زیر ده هستید اگر به دنبال معلم خصوصی و پرداخت هرجلسه حداقل ۵۰ هزار تومان هستید اگر فکر می کنید حل سوالات زیاد باعث موفقیت شما نمی شود اگر فکر می کنید با تمرین و سوال بیشتر نمره ی بالاتری نمی گیرید لطفا و لطفا و لطفا توضیحات زیر را نخوانید:   این مجموعه شامل  24 فایل پی دی اف و جمعا ۸۶۳ سوال تست  از کتاب Thoughts and Notions  می باشد. شایان ذکر است سوالات هر درس به صورت جداگانه در یک پوشه قرار گرفته و این نمونه سوالات از بخش های اول و دوم و سوم و پنجم کتاب تهیه شده است. فصل اول: ۱٫ The Zipper 2. The Postage Stamp 3. Pencils and Pens 4. The Umbrella 5. The Metric System   فصل دوم: ۱٫ Thai Boxing 2. Sumo Wrestling 3. Tarahumara Foot Races 4. Olympic Sports 5. Great Athletes   فصل سوم: ۱٫ The Puffer Fish   2. Foods from Around the World   3. Chocolate   4. The Blue Revolution   5. T …

این محصول ارزشمند “بانک نمونه سوالات زبان پیش کتاب Thoughts and Notions 2-فصل های اول و دوم و سوم و پنجم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان استثنایی به درس حرفه و فن

اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان استثنایی به درس حرفه و فن فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 5       بخشی از متن : توصيف وضعيت موجود: كارداني تكنولوژي طراحي دوخت ، مدت سه سال، در هنرستانها كاردانش و مركز استثنائي شهيد فهميده 2(ساعي) تدريس فرعي (خياطي ) را بر عهده گرفتم حرفه فرعي جزء درس مهارتي آن ها مي باشد كه كتاب خاصي ندارد علاقه اي براي انجام دادن مهارت ندارند و بايد دنبال علل اصلي آن رفت و پي برد كه چرا اين دانش آموزان علاقه اي به انجام دادن مهارت ندارد اين دانش آموزان بعد از پايان يافتن مقطع راهنمايي بايد ترك تحصيل نمايند چگونه مي توانم دانش آموزان استثنائي دوم راهنمايي را به درس حرف فرعي علاقه مند نمايم ؟ گردآوري اطلاعات ( شواهد 1): پس از چندين هفته توانستم براي انجام دادن اين مهارت خودم از خانه اين سرويس را بدوزم و در كارگاه به تابلو نصب نمايم و حس انجام فعاليت را در آنها تقويت نمايم . براي علاقه مند كردن آنها قدمهاي مثبت برداشت بعدا مشاهده كردم كه دانش آموزان مدرسه به دليل نبود امكانات و ضعف مالي كه دارند سنت به انجام دادن مهارتها از خود علاقه اي نشان ن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *