خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره بررسی و ارزیابی خاتميت پيامبر اعظم(ص) در قرآن

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی خاتميت پيامبر اعظم(ص) در قرآن

دانلود رایگان تحقیق درباره بررسی و ارزیابی خاتميت پيامبر اعظم(ص) در قرآن 

این محصول با ارزش “ تحقیق درباره بررسی و ارزیابی خاتميت پيامبر اعظم(ص) در قرآن “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

فرمت فایل : word   ( قابل ویرایش)   تعداد صفحات:   12 صفحه               يكي از سؤالات مهم در بحث نبوت پيامبر اعظم(ص) خاتميت آن حضرت است كه چرا ارسال رسل و انزال كتب با خاتميت پيامبر(ص) و كتاب قرآن پايان مي يابد. آيا اين بدان معنا است كه انسان از آموزه هاي وحياني بي نياز گرديده يا اينكه دلايل عقلي و نقلي ديگري دارد كه نوشتار حاضر در مقام پاسخ به اين سؤال اساسي است. اميد است مورد استفاده خوانندگان محترم قرار گيرد.   از گذشته تاكنون معمول بوده كه براي جلوگيري از دسترسي ديگران به يك مكان يا محتواي يك نامه، در آن مكان با پاكت، نامه را با ماده چسبنده اي مي بستند و روي آن مهري مي زدند كه امروزه از آن تعبير به «لاك و مهر» مي شود و براي گشودن آن، حتماً بايد مهر آن شيء چسبنده شكسته شود، مهري را كه بر اين گونه اشياء مي زنند «خاتم» مي گويند و از آنجا كه در گذشته گاهي از گلهاي سفت و چسبنده براي اين كار استفاده مي كردند در بعضي از كتب معروف لغت در معناي خاتم مي خوانيم «مايوضع علي الطينه »(1) چيز …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره بررسی و ارزیابی خاتميت پيامبر اعظم(ص) در قرآن  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

اقدام پژوهی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای در دانش آموز کم توان ذهنی

اقدام پژوهی درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای در دانش آموز کم توان ذهنی فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 43       مقدمه : دوران کودکی از مهم ترین مراحل زندگی است که در آن شخصیت فرد پایه ریزی شده و شکل می گیرد.اغلب ناساز گاری ها و اختلالات رفتاری در نوجوانی و بزرگسالی،از بی توجهی به مسائل و مشکلات عاطفی – رفتاری دوران کودکی و عدم هدایت صحیح در روند رشد و تکامل ناشی می شود.مبتنی بر پذیرش این واقعیت،اخیرا توجه فزاینده ای به پیشگیری و درمان مشکلات و اختلالات دوران کودکی معطوف شده است (کارت رایت -   هاتون،2005 ). اختلال بی اعتنایی مقابله ای [1] ،اختلالی تدریجی و مزمن است (بلوم کویست،1383)که تقریبا همیشه در روابط بین فردی و عملکرد تحصیلی کودک تداخل می کند . این اختلال با عواملی چون،از کوره در رفتن ،مشاجره با بزرگسالان   ، سرپیچی فعالانه از مقررات و درخواست های بزرگسالان ویا عدم همکاری با آنها،تعمد در ناراحت کردن دیگران ،سرزنش دیگران به خاطر اشتباهات و سوء رفتار خود،زود رنجی و زود ناراحت شدن از دست دیگران ،دلخوری و عصبانیت ونیز کینه توزی و انتقام جویی خو ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *