خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد آلبرت انيشتين

تحقیق در مورد آلبرت انيشتين

دانلود رایگان تحقیق در مورد آلبرت انيشتين ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق در مورد آلبرت انيشتين “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۱۶   مقدمه مطالب: آلبرت انيشتين در سال ۱۸۷۹ ميلادي در اولم آلمان  متولد شد. در سال ۱۹۰۵ چهار گزارش كه تعريف مجددي را بر مطالعات در رشته فيزيك ارائه مي نمود چاپ كرد . همچنين در سال ۱۹۳۳ با به قدرت رسيدن هيتلر آمريكا را براي زندگي خود انتخاب كرد . در آخر در سال ۱۹۵۵ ميلادي در پرنيستن دار فاني را وداع گفت. «آلبرت انيشتين ، معمار دنياي (ديناميك ) تصور ما را از طبيعت تغيير داد.» «هندسه ي مقدس» در سالهاي اول زندگي وي در آلمان نشان چنداني از نبوغ در وي مشاهده نشده تا سه سالگي زبان به سخن نگشوده بود . در نوجواني تحت يك دوره ي آموزشي مذهبي قرار گرفت ولي با پرداختن به علم ،‌فلسفه و رياضيات را جايگزين آن كرد. او شيفتهي كتاب الفباي رياضيات يعني همان « كتابچه ي هندسه ي مقدس» شده بود كه مراحل و روشهاي آن نه در آزمايشگاه بلكه در ذهن و صورت مي پذيرفت. در اين زمينه شكل امواج نور را از نظر بيننده اي كه در طول آن حركت مي كند در ذهن خود مجسم كر …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد آلبرت انيشتين  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود اقدام پژوهی تقویت انشاء وتقویت املاء به کار عملی اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی تقویت انشاء وتقویت املاء به کار عملی اقدام پژوهی فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 22       مقدمه : توصيف وضعيت موجود مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد و در مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند در پايه هاي ديگر راحت تر هستند و بالعكس ؛ در پايه اول دو درس رياضي و فارسي ( قرائت فارسي و املاي فارسي ) كليدي هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص مي يابد و از بين دو درس ذكر شده درس فارسي از اهميت دو چنداني برخوردار مي باشد. طوري كه بدون يادگيري درس فارسي , يادگيري دروس ديگر تقريباً غير ممكن مي باشد . چندين بار بود كه آموزگار پايه دوم از وضعيت تحصيلي دو دانش آموز ابراز نگراني مي كرد و آنان را در حد دانش آموزان پايه اول هم نمي دانست . از عدم پيشرفت تحصيلي آنان صحبت مي كرد؛ مدير مدرسه با اولياي دانش آموزان ذكر شده , مشاوراتي را بعمل آورد . قرار شد آنان به فرندان خود كمك كنند و همگام با معلم درس ها را تكرار و تمرين كنند . بعد از گذشت يك ماه , متاسفانه پيشرفتي حاصل ن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *