خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد مسائل اساسي در مطالعه روان شناسي رشد و نوجوانی

تحقیق در مورد مسائل اساسي در مطالعه روان شناسي رشد و نوجوانی

دانلود رایگان تحقیق در مورد مسائل اساسي در مطالعه روان شناسي رشد و نوجوانی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق در مورد مسائل اساسي در مطالعه روان شناسي رشد و نوجوانی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۹۳   -نكات اساسي در روان شناسي رشد روانشناسي رشد را مي توان هم به صورت دوره هاي سني و هم به شيوه موضوعي ارائه كرد. روانشناسي رشد علمي است كه فرآيند تحولات نسبتاً نظامدار زيستي شناختي، عاطفي و اجتماعي فرد در طول زندگي از لحظه انعقاد نطفه تا هنگام مرگ مطالعه مي‌كند. منظور از تحولات نظامدار تغييراتي است كه معمولاً با نظم معين رخ مي‌دهد و در يك زمان نسبتاً طولاني دوام مي آورد. با توجه به جوانب مختلف رشد (زيستي، شناختي، رواني و رفتاري) و با ملاحظه اصلي ترين وجوه تشابه و تفاوت رشد رواني در سنين مختلف و نمودهاي آن در دوره هاي زندگي تقسيم بندي زير را به عمل آورده‌اند. دوره پيش از تولد دوره شيرخواردگي دوره كودكي اول دوره كودكي دوم دوره نوجواني دوره جواني دوره ميانسالي دوره پختگي دوره پيري (انعقاد نقطه تا توليد (تولد تا ۲ سالگي) (كودكستاني) ۲-۶ سالگي (دبستاني) ۶-۱۲ سالگي ۱۲ تا ۲۰ سالگي ۲۰ تا ۳۰ سالگي ۳۰ تا ۵۰ سالگي ۵۰ تا ۶۵ سالگي ۶۵ سال به بعد دوره هاي …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد مسائل اساسي در مطالعه روان شناسي رشد و نوجوانی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

مقاله: بررسی مکتب کارکردی _ ساختاری آمریکا

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 25   فهرست: نگرشی به مبحث آزادی و تغییراجتماعی در جامعه شناسی فونکسیونالیسم در مکتب کارکردی – ساختاری آمریکا نگرشی به نظریات منتقدان پیرامون نتایج آزادی و فساد مالی در جامعه از نظر جامعه شناسی   نگرشی به مبحث آزادی و تغییراجتماعی در جامعه شناسی واقعيت دارد كه مطالعه تغيير اجتماعي از قبيل نوسازي (Modernization)، صنعتي شدن (industrialization) و تطور اجتماعي، زمينه فعاليت بسياري از آثار برجسته اي بوده كه اخيراً پيرامون اين مسئله تمركزداشته اند. بخصوص جالب توجه اين است كه مرحله اخير نظريه تغيير اجتماعي ديگر با تنظيم و صورت بندي گزاره هايي پيرامون روندهاي عام توسعه ،مشخص نمي شود؛ نظريه اي كه مرحله كلاسيك تغيير اجتماعي بود. مرحله كنوني در سطح پيشرفته تري از تحليل مولفه هاي تغيير اجتماعي، تصريح محرك هاي معطوف به توسعه و صورت بندي شرايط توفيق با شكست صنعتي شدن و نوسازي قراردارد (همچون آثار آبزنشتات ، 1966 ؛ اتزيوفي ، 1968؛ لنسكي ، 1966؛ توميناگا ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *