خانه / علوم انسانی / تحقیق علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني

تحقیق علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني

دانلود رایگان تحقیق علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني 

این محصول با ارزش “ تحقیق علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني   راههاي برقراري ارتباط بين موسيقي اصيل وجوانان مقدمه   هنر اسلامي گرايشات فطري و انساني را تحريك و شكوفا مي كند و او را به سمت تعالي سوق مي دهد. هنر در مكاتب و ديدگاههاي گوناگون به تعريفي از انسان و ابعاد وجودي وي برميگردد. در نگاه اسلامي بعد اصيل وجود انسان همان بعد فطري است كه در واقع گرايشات عالي انساني و تعالي طلب او را تشكيل مي دهد. لذا هنر اسلامي تعالي بخش بعد فطري انسان است و زمينه ساز شكوفايي استعداد هاي عالي فطري وي مي باشد و موانع رشد آن ها را برطرف مي نمايد. گرايشات عالي انساني ميل به تعالي و برخاستن از عالم پست مادي و عروج به كمال دارد لذا هنر اسلامي هنري است كه اين ميل را در آدمي تشديد كرده و از پايبندي به عالم و ماده رها مي سازد و به عالم كمال و قرب حضرت حق مي رساند اما نقطه مقابل آن نگاهي كه در دنياي جديد (غرب ) به مسئله انسان دارد ريشه در تفكرات اومانيستي داشته به عالم پست مادي و حيواني گرايش دارد و بعد اصيل انسان را غريزي مي داند لذا هنر هم درنگاه آنها به مجموعه تدابير واقداماتي اطلاق مي شود كه …

این محصول ارزشمند “تحقیق علل گرايش جوانان به موسيقي غربي ودوري ازموسيقي اصيل ايراني  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان

طرح کنش پژوهی فردی تدریس مفهوم حرکت بر خط راست فصل دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 6       بخشی از متن : الف ) بیان مسئله : در این طرح درسی مفهوم حرکت بر خط راست   فصل   دوم کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان تدریس شد .با توجه به اینکه حرکت بر خط راست در زندگی روزمره بسیار تاثیر گذار است . معلم می توانست در ابتدای تدریس از مثال های ملموس و عینی استفاده کند . ولی   این کار را انجام نداده و دانش آموز بدون داشتن یک تصور ذهنی از درس داشته ،وارد مبحث های پیچیده ها حرکت بر خط راست می شدند. هم چنین معلم فقط از روش سخنرانی برای تدریس استفاده کرد که این کار برای درس های مثل فیزیک باعث خشک تر نشان دادن   آن مبحث می شد هم چنین استفاده صرف از روش سخنرانی باعث از بین رفتن علاقه دانش آموزان می شد . از آنجایی که علاقه و رغبت در یادگیری   و میزان به خاطر سپاری و یاد آوری دوباره ان تاثیر زیادی دارد . معلم قصد داشت تا دوباره این مبحث را به روشی   دیگر در کلاس ارائه دهد که با پیشنهاد و هماهنگی ایشان ، این مبحث برای تدریس انت ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *