خانه / علوم انسانی / دانلود مقاله بررسي علل اضطراب امتحان (چگونگی گذراندن شب امتحان)

دانلود مقاله بررسي علل اضطراب امتحان (چگونگی گذراندن شب امتحان)

دانلود رایگان دانلود مقاله بررسي علل اضطراب امتحان (چگونگی گذراندن شب امتحان) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله بررسي علل اضطراب امتحان (چگونگی گذراندن شب امتحان) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۸   رابطه اضطراب با امتحان – علل اضطراب امتحان – چگونگی گذراندن شب امتحان اضطراب: منظور از اضطراب هیجان ناخوشایندی است که با اصطلاحاتی مانند نگرانی ،دلشوره و ترس و … بيان می شود و همه ما انسانها درجاتی از آن را گاه گاه تجربه می کنيم. اکثر ما در روبه رو شدن با موقعیتهای تهدید آمیز یا فشارزا احساس اضطراب و تنش می کنیم که این نوع احساسات واکنش های بهنجاری در برابر فشار روانی هستند و اضطراب زمانی نابهنجار محسوب می شود که روال عادی و طبیعی زندگی را مختل نماید. تعارض ها،ناکاميها،خطر آسيب بدنی و به خطر افتادن عزت نفس و وارد آمدن فشار برای انجام کارهایی بيشتر از توانائيهای آدمی در وی اضطراب ايجاد می کند . برای مثال اگر سطح امتحان بيشتر از ميزان آمادگی دانش آموز باشد در او اضطراب ايجاد می کند و عملکرد او را تحت تأثير قرار می دهد . اگر چه آموزگاران کمتر به اضطراب امتحان می انديشند ولی دانش آموزان می دانند که امتحان آنها را مضطرب می کند.و در نهايت مشکلاتی را برايشان به وجود می آورد ؛ بعضی از دانش …

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله بررسي علل اضطراب امتحان (چگونگی گذراندن شب امتحان)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی ذره بین چیست؟

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی ذره بین چیست؟ فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 28       مقدمه : همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن . منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهيد آموزش را بهبود بخشيد، اثر بخش­ترين جا برای چنين کاری، کلاس درس است. اگر شما اين کار را با درس­ها شروع کنيد، مسئله­ي چگونگی کاربرد نتايج تحقيق در کلاس درس ناپديد می شود.در اينجا بهبود کلاس درس در درجه­ي اول اهمي ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *