خانه / علوم انسانی / دانلود مقاله کامل درباره قرآن ، کلام جاودانگی

دانلود مقاله کامل درباره قرآن ، کلام جاودانگی

دانلود رایگان دانلود مقاله کامل درباره قرآن ، کلام جاودانگی 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله کامل درباره قرآن ، کلام جاودانگی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۶۱   بخشی از متن مقاله چكيده مطلب: دربارة قرآن كتابهاي زيادي نوشته شده است. محققين و نويسندگان قرآن را از جنبه هاي مختلف اجتماعي، سياسي، اخلاقي، ادبي و … مورد بررسي قرار داده اند و هر يك از زاويه و يا زوايايي به قرآن نگريسته و هر كدام از آنها نكات جالبي را از قرآن به دست داده‌اند. اين مجموعه به اطلاعاتي جالب و خواندني درباره قرآن مجيد اين كتاب آسماني ما مسلمانان و معجزه جاوداني رسول اكرم اشاره مي كند. مطالبي كه هر كس دوست دارد به عنوان علوم قرآني از آن مطلع باشد، البته گمان نكنيد تمام نكات جالب قرآن در اين تحقيق آورده شده است، بلكه بايد عرض نمايم مطالب اين جزوه قطره اي از درياي بيكران قرآن مي باشد. همانگونه كه نمي توان سر عالم هستي و سير حيات در آن را در كتابي توصيف نمود، عظمت قرآن را نيز نمي توان در كتابي باز نوشت،‌ مضاف بر اين كه با دانش كمي كه بيشر دارد چگونه مي تواند به رموز عالم هستي و همچنين به تمام رموز و نكات قرآ …

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله کامل درباره قرآن ، کلام جاودانگی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

اقدام پژوهی تقویت انشاء و تقويت املاء به كار عملي اقدام پژوهي

اقدام پژوهی تقویت انشاء و تقويت املاء به كار عملي اقدام پژوهي فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 12       مقدمه : توصيف وضعيت موجود مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد و در مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند در پايه هاي ديگر راحت تر هستند و بالعكس ؛ در پايه اول دو درس رياضي و فارسي ( قرائت فارسي و املاي فارسي ) كليدي هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص مي يابد و از بين دو درس ذكر شده درس فارسي از اهميت دو چنداني برخوردار مي باشد. طوري كه بدون يادگيري درس فارسي , يادگيري دروس ديگر تقريباً غير ممكن مي باشد . چندين بار بود كه آموزگار پايه دوم از وضعيت تحصيلي دو دانش آموز ابراز نگراني مي كرد و آنان را در حد دانش آموزان پايه اول هم نمي دانست . از عدم پيشرفت تحصيلي آنان صحبت مي كرد؛ مدير مدرسه با اولياي دانش آموزان ذكر شده , مشاوراتي را بعمل آورد . قرار شد آنان به فرندان خود كمك كنند و همگام با معلم درس ها را تكرار و تمرين كنند . بعد از گذشت يك ماه , متاسفانه پيشرفتي حاصل نشد در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *