خانه / مدیریت / مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی

مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی

دانلود رایگان مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

این محصول ارزشمند “مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت اندیشه مدیریت اسلامی

پاورپوینت اندیشه مدیریت اسلامی

پاورپوینت-اندیشه-مدیریت-اسلامیعنوان: پاورپوینت اندیشه مدیریت اسلامی
فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )
تعداد اسلاید: 21 اسلاید
دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت اسلامی مقطع کارشناسی رشته های مجموعه مدیریت و سایر رشته هایی که درسی با عنوان مدیریت اسلامی دارند)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اندیشه مدیریت اسلامی " در حجم 21 اسلاید همراه با توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس مدیریت اسلامی مقطع کارشناسی رشته های مجموعه مدیریت و سایر رشته هایی که درسی با عنوان مدیریت اسلامی دارند، مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
اندیشمندان و مدیریت
افلاطون
فارابی
ابن خلدون
اخوان الصفا
ابوعلی سینا
خواجه نظام الملک طوسی
نظامی عروضی
سعدی شیرازی
مولوی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *