خانه / علوم انسانی / مقاله ترجمه شده حسابداری دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها

مقاله ترجمه شده حسابداری دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها

دانلود رایگان مقاله ترجمه شده حسابداری دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مقاله ترجمه شده حسابداری دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

  فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات۹ GeneralThe following guidelines should be considered when developing specific audit procedures for consultant overhead rate audits. Labor CostsIn the majority of consultant contracts labor is the largest single component of cost.This component is made up of direct labor charges to the contract and indirectlabor charges allocated to the contract through a factor or rate.Once this assessment has been made the auditor can determine the size and depth of the audit sample for labor testing.1. The labor sample should be tracked from employee time records to:• The payroll records to assure hours recorded are paid.• The cost system to assure hours are posted properly to jobs.• The general ledger to assure that the total posted is recorded in the financial accounting system.2. The overall labor in general ledger accounts should be reconciled to:• The job cost system• The payroll reports submitted to the Internal Revenue …

این محصول ارزشمند “مقاله ترجمه شده حسابداری دستورالعملهای حسابرسی برای قراردادها  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی ذره بین چیست؟

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی ذره بین چیست؟ فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 28       مقدمه : همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن . منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهيد آموزش را بهبود بخشيد، اثر بخش­ترين جا برای چنين کاری، کلاس درس است. اگر شما اين کار را با درس­ها شروع کنيد، مسئله­ي چگونگی کاربرد نتايج تحقيق در کلاس درس ناپديد می شود.در اينجا بهبود کلاس درس در درجه­ي اول اهمي ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *