خانه / مدیریت / پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

دانلود رایگان پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

پاورپوینت-(اسلاید)-خرید-اینترنتی

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع خرید اینترنتی، در حجم ۲۱ اسلاید، شامل تصاویر و توضیحات.

این فایل ابتدا به موضوع کاربری اینترنت پرداخته و سپس وارد بحث خرید اینترنتی می شود از مباحث بخش خرید اینترنتی می توان به مزیت ها و معایب خرید اینترنتی و سنتی اشاره کرد.

بخشی از متن:
در حالت کلی کاربر اینترنت به فردی گفته می‌شود که به شبکه جهانی اینترنت، به اموری مانند جستجو، مطالعه، آموزش، سرگرمی ‌و هر منظور دیگر متصل شود اما استانداردهای بین المللی متفاوتی برای تعریف کاربران اینترنت وجود دارد که از دو منظر اتصال به اینترنت و زمان استفاده از آن قابل بررسی است.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف جهانی کاربر اینترنت
انگیزه های عمومی کاربری اینترنت
خصوصیات جمعیت شناختی کاربران اینترنت
کاربر اینترنت در ایران کیست؟
خرید اینترنتی
تفاوت خریداران با کاربران اینترنتی
انواع خریداران اینترنتی
فرآیند خرید سنتی
فرآیند خرید اینترنتی
رفتار خرید سنتی
رفتار خرید اینترنتی

نتیجه گیری

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های شهر یزد

بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های شهر یزد

بررسی-رابطه-جنسیت-و-رضایت-شغلی-در-بین-کارمندان-بانک-های-شهر-یزد

توضیحات:
تحقیق بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های ملی، ملت و صادرات شهر یزد، در قالب فایل pdf و در حجم 58 صفحه.

بخشی از متن:
نارضایتی شغلی، متغیر مهمی برای پیش بینی میزان های بالای ترك شغل و غیبت محسوب می شود. هنگامی که رضایت شغل به حداکثر می رسد منابع عملی مهمی عاید می شود؛ زیرا مسلماً ترك شغل و غیبت هزینه هایی را در بر دارند و زمانی که این دو به حداقل می رسند عملکرد سازمانی افزایش می یابد. لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی را بررسی رابطه بین جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های ملی، ملت و صادرات در شهر یزد است.
بدین منظور از بین شعب، برای هر کدام از بانک های ملی، ملت و صادرات یک شعبه به طور تصادفی انتخاب شد. سپس از بین کارمندان شعبه انتخاب شده برای هر بانک، ده نفر و در مجموع 30 نفر به طور تصادفی به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. بنابراین حجم نمونه پژوهش 30 نفر بوده که سهم هر کدام از بانک های ملی، ملت و صادرات 10 نفر می باشد. سپس پرسشنامه رضایت شغلی JDI را بین آنها توزیع نموده و پس از پر کردن، جمع آوری و نمره گذاری کردیم ...

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
2 - 1 - بیان مسئله
3 - 1 - ضرورت انجام پژوهش
4 - 1 - جنبه جدید بودن و نوآوری در پژوهش
5 - 1 - اهداف پژوهش
6 - 1 - سوالات پژوهش
7 - 1 - فرضیات پژوهش
8 - 1 - استفاه کنندگان از نتایج پژوهش
9 - 1 - روش شناسی پژوهش
10 - 1 - متغییرهای پژوهش
11 - 1 - تعاریف متغییرها
1 - 11 - 1 - تعاریف مفهومی
2 - 11 - 1 - تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات پژوهش
1 - 2 - ادبیات نظری پژوهش
1 - 1 - 2 - جنسیت
1 - 1 - 1 - 2 - مفهوم جنسیت
2 - 1 - 2 - رضایت شغلی
1 - 2 - 1 - 2 - مفاهیم رضایت شغلی
2 - 2 - 1 - 2 - انواع رضایت شغلی
3 - 2 - 1 - 2 - اهمیت رضایت شغلی
4 - 2 - 1 - 2 - تفاوت رضایت شغلی و انگیزش
5 - 2 - 1 - 2 - نظریه های شغلی (نظریه بورفی)
6 - 2 - 1 - 2 - عوامل موثر بر رضایت شغلى
7 - 2 - 1 - 2 - آثار وجود رضایت شغلى
2 - 2 - سوابق پژوهش
1 - 2 - 2 - پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2 - 2 - 2 - پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
فصل سوم: روش پژوهش
1 - 3 - مقدمه
2 - 3 - روش پژوهش
3 - 3 - جامعه آماری پژوهش
4 - 3 - حجم نمونه
5 - 3 - روش نمونه گیری
6 - 3 - روش جمع آوری اطلاعات
7 - 3 - ابزار اندازه گیری
1 - 7 - 3 - پرسشنامه رضایت شغلی
1 - 1 - 7 - 3 - روایی و پایایی
2 - 1 - 7 - 3 - نمره گذاری
2 - 7 - 3 - جنسیت
8 - 3 - شیوه تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
...
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
...
منابع و مراجع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *