خانه / علوم انسانی / پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO

پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO

دانلود رایگان پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO 21اسلاید در نهایت پس از تصويب اساسنامه آن را در يازدهمين اجلاس وزيران خارجه كشورهاي عضو كنفرانس اسلامي در اسلام آباد در سال ۱۳۶۱ (ماه مه ۱۹۸۰) جهت هماهنگي و گسترش تعامل و همكاري‌هاي آموزشي، علمي و فرهنگي با الهام از اهداف و تعاليم عاليه اسلام ميان كشورهاي اسلامي تأسيس گرديد. اساسنامه سازمان در سال ۱۹۸۲ به تصويب رسيد و طي سال‌هاي ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۷ در سه مرحله تصحيح برروي آن انجام گرفت ضرورت تشکیل آيسسكو به عنوان يكي از مجامع علمي، فرهنگي و آموزشي وظيفه مهمي در ايجاد تعامل فرهنگي و علمي بين كشورهاي مسلمان بر عهده دارد. اين سازمان كه زائيده سازمان كنفرانس اسلامي است مي‌تواند نقطه روشني در بسط و گسترش علم و فناوري و فرهنگ در ميان ملل مسلمان و شناساندن دستاوردهاي آن به كشورهاي غيرمسلمان باشد. ارتباط تنگاتنگ آن با مجامع دانشگاهي و صاحبان علم و انديشه، بهره‌گيري از توان و ظرفيت دانشمندان و دانشگاهيان مي‌تواند نقطه شروع رشد و تعالي و بالندگي روزافزون آن در عرصه بين المللي باشد اعضا منشوراساسنامه سازمان بر این …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامیISESCO  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره

درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 28       مقدمه : همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن . منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهيد آموزش را بهبود بخشيد، اثر بخش­ترين جا برای چنين کاری، کلاس درس است. اگر شما اين کار را با درس­ها شروع کنيد، مسئله­ي چگونگی کاربرد نتايج تحقيق در کلاس درس ناپديد می شود.در اينجا بهبود کلاس درس در درجه­ي اول اهميت ا ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *