خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S)

پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S)

دانلود رایگان پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S)

پرسشنامه-اضطراب-زانک-(s-a-s)

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد اضطراب زانک (S.A.S)در قالب فایل Word، شامل ۲۰ گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده. ملاک های تشخیص در این پرسشنامه دراای ۵ نشانه هیجانی و ۱۵ نشانه بدنی است.

پرسشنامه اضطراب زونگ (SAS) که گاهاً پرسشنامه اضطراب زانک نیز خوانده می‌شود دارای معادل انگلیسی Self Rating anxiety scal است و توسط زونگ (Zung) در سال ۱۹۷۰ طراحی شده است. مقیاس اضطراب زونگ جهت سنجش اضطراب طراحی شده و دارای ۲۰ ماده ۴ گزینه‌ای است که عبارتند از: هیچگاه، گهگاه، بیشتر اوقات و تقریباً همیشه. سوالات این پرسشنامه بر مبنای نشانگان بدنی-عاطفی طراحی شده‌اند. به دلیل اینکه برخی ماده‌ها به صورت وارونه نمره گذاری می‌شوند مراجع کمتر می‌تواند پاسخ یکسان به همه گزینه‌ها بدهد. همچنین تعدادی از سوالات این مقیاس بر نشانگان مثبت اضطراب و تعدادی دیگر نیز بر نشانگان منفی تاکید دارند.

نحوه ساختار مقیاس زانک طوری است که در این مقیاس، افراد با اضطراب کمتر نمره پایین تر و آنهایی که اضطراب بیشتری دارند، نمره بالاتری را دریافت می کنند.

در موقع نمره گذاری، اگر نوع سوالات مثبت باشد، به گزینه هیچگاه یک نمره و به بقیه به ترتیب، دو، سه و چهار نمره داده می شود. ولی اگر سوال منفی باشد، برعکس حالت فوق، به گزینه دائم یا تقریبا همیشه، یک نمره و به گزینه هیچگاه، چهار نمره داده می شود….

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلیل ۹۵-۹۶

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلیل 95-96

دانلود-برنامه-سالانه-و-تقویم-اجرایی-متوسطه-سال-تحصیلیل-95-96فهرست مطالب
عنوان
صفحه
صورتجلسه شورای مدرسه
7
مقدمه
8
ویژگی های یک برنامه خوب
9
بیوگرافی آموزشگاه
11
اطلاعات پرسنلی آموزشگاه
12
در سال تحصيلي ………..
مراحل برنامه ریزی
وضعیت قبولی کلاسهای اول و سوم متوسطه در سه سال گذشته
وضعیت فارغ التحصیلی دوره پیش دانشگاهی در سه سال گذشته
وضعیت قبولی کنکور سراسری در سه سال گذشته
تحليل نيازها
بررسی محیط بیرونی و درونی مدرسه
نقاط قوت
نقاط ضعف
فرصت ها
تهديد ها
تاكتيكها ، روشها و وسايل جهت رسيدن به اهداف
تنظیم برنامه عملیاتي
اقدام و اجرای برنامه ، نظارت، کنترل، ارزشیابی تکوینی، پایانی و بازخورد
فرم ارزشيابي پاياني

دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *