خانه / مدیریت / پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما

پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما

دانلود رایگان پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما

پرسشنامه-قابلیت-های-بازاریابی-آثاهن--گیمااین پرسشنامه ۳۳ سوال داشته و هدف آن ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع) می باشد. طیف نمره گذاری آن بر اساس لیکرت پنج گزینه ای می باشد. این پرسشنامه دارای ۶ بعد می باشد که تفکیک ابعاد بر حسب سوالات و پایایی و روایی و شیوه نمره گذاری در متن پرسشنامه مشخص شده است.

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی رابینز

پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی رابینز

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-تئوری-سازمان-ساختار-و-طرح-سازمانی-رابینز

توضیحات:
پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید، با عنوان استراتژی، در حجم 25 اسلاید.

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان « استراتژی» می باشد که در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
استراتژی را می توان به عنوان فرآیند تعیین اهداف بنیادی بلند مدت،  اتخاذ شیوه كار و تخصیص منابع لازم برای تحقق این اهداف تعریف کرد.
در حقیقت این تعریف دو نظریه را در مورد استراتژی مطرح و لزوم توجه گسترده به آن دو را نشان می دهد. یکی از این دو نظریه، حالت طرحریزی است. این نظریه استراتژی را به عنوان طرح یا یک رشته رهنمودهایی واضح و روشن که از قبل تدوین شده، توجیه و تشریح می کند. بر این اساس، مدیران مقصدی را که می خواهند به آن برسند مشخص کرده، سپس به منظور نیل به آن مقصد، یک طرح اصولی و ساختارمند تدوین می کنند.

فهرست مطالب:
استراتژی
استراتژی چیست؟
تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان
نظریه سنتی در مورد استراتژی- ساختار
نظریه چندلر
نظریه معاصر در مورد استراتژی- ساختار
انواع چهار گانه سازمانهای استراتژیك
سازمانهای تدافعی
سازمان های آینده نگر
سازمان های تحلیلگر
سازمانهای انفعالی
طبقه بندی مختلف استراتژی- ساختار
پیوستار محیط- استراتژی
پیش بینی انواع استراتژیها
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *