خانه / علوم انسانی / پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان. doc

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان. doc

دانلود رایگان پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان. doc ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان. doc “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

                نوع فایل: word قابل ویرایش ۱۴۵ صفحه   چکیده: شاید پذیرفتن وجود خشونت و پرخاشگری در سراسر جهان، باوری خطا نباشد زیرا خشونت و پرخاشگری یکی از موضوعات اختلاف رفتاری شایع بین کودکان می باشد. زمانیکه اینگونه رفتارها در اجتماع شکل بگیرد پیام دیگری را منتقل می کند. به نظر بسیاری از آسیب شناسان اجتماعی وقوع پرخاشگری در خانواده به نوعی به معنای رشد پرخاشگری در جامعه است. یکی دیگر از پیامدهای پرخاشگری، در مدرسه بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان است که سبب افت تحصیلی آنها می شود. تحقیقات مختلف نشان داده است که اگر چه کنترل کامل پرخاشگری امکان پذیر نیست، اما تا حدی قابل پیش گیری است. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر پرخاشگری بر افت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم مقطع ابتدایی منطقه جی در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ می باشد. فرضیه ی تحقیق رابطه بین پرخاشگری و افت تحصیلی در پسران پنجم ابتدایی منطقه جی می باشد که بین آنها رابطه معناداری وجود دارد. در این تحقیق پرخاشگری به عنوان متغیر مستقل و افت تحصیلی به عنوان متغیر وابسته می باشد. جامعه آماری در این …

این محصول ارزشمند “پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان. doc  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق کامل درباره تعليم و تربيت گام به گام در مهد خانواده

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13   تعليم و تربيت گام به گام در مهد خانواده از نظر اسلام، تعليم و تربيت كودك، گام به گام انجام مى گيرد و اگر چه معلم و مدرسه و امكانات ديگر به كمك خانواده ها مى شتابند، ليكن اولين گام را خانواده ها بر مى دارند و تا آخرين گام نيز به همراه كودكان و نوجوانان خواهند بود. خانواده، مأمن و مأوا و مهدِ كودكان است و تنها نهادى است كه تا روزى كه به مرحله استقلال مى رسند و به تشكيل خانواده جديد مى پردازند با آنهاست. بعد نيز اين پناهگاه همچنان موقعيت خود را از لحاظ عاطفى و ارشادى و حمايت هاى مادى و معنوى حفظ مى كند و خانواده جديد را با چندين خانواده، ارتباط مى دهد. نكته مهمى كه تذكر آن را به همه خانواده هاى مسلمان و علاقه مند به رهنمودهاى تربيتى اين دين مبين، لازم مى بيند اين است كه: روش هاى جديد تعليم و تربيت موجود، خانواده را از لحاظ تربيتى در حاشيه قرار مى دهد و وظيفه اصلى را به دست مهدهاى كودك و كودكستان ها و پانسيون ها مى سپارد؛ اما در روش تربيتى اسلام، خانواده در متن است و در حقيقت، مسؤول اصلى ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *