خانه / برنامه نویسی ، سورس ، پروژه / کتاب «مفاهیم شی گرایی در فرآیند توسعه سیستمهای کاربردی»

کتاب «مفاهیم شی گرایی در فرآیند توسعه سیستمهای کاربردی»

دانلود رایگان کتاب «مفاهیم شی گرایی در فرآیند توسعه سیستمهای کاربردی» ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ کتاب «مفاهیم شی گرایی در فرآیند توسعه سیستمهای کاربردی» “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

توسعه سیستم‌های کاربردی همواره در چارچوب متدولوژی و بر پایه رویکردهای مشخصی صورت گرفته است. این رویکردها متناسب با ضرورت جامعیت سیستم‌ها و پیچیده‌تر شدن فعالیت‌های توسعه، به‌طور مداوم در حال تحول و بهبود بوده و با تکامل فناوری اطلاعاتی، ابزارهای مختلفی را در اختیار دست‌اندرکاران توسعه سیستم‌ها قرار داده‌اند. رویکرد شئ گرا، از آخرین دستاوردهای این عرصه است که مورداستفاده تحلیلگران، طراحان و تدوین‌کنندگان سیستم‌های رایانه‌ای قرارگرفته است . مطالب این کتاب با تأکید خاص بر مفاهیم و نحوه مدل‌سازی شی‌ءگرا، تنظیم گردیده است و لذا می‌تواند برای آشنایی علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران توسعه سیستم‌های کاربردی با مفاهیم توسعه سیستم در رویکرد شیءگرا مفید واقع شود. برای مطالعه این کتاب آشنایی اولیه با مفاهیم سیستم‌های اطلاعاتی لازم است ولیکن داشتن دانش برنامه‌نویسی و آگاهی از جنبه‌های ریز فنی دیگر ضرورت ندارد. مدرسین دوره‌های مربوط به سیستم‌های اطلاعاتی به‌منظور معرفی مفاهیم شی گرایی می …

این محصول ارزشمند “کتاب «مفاهیم شی گرایی در فرآیند توسعه سیستمهای کاربردی»  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

کد فورترن حل عددی معادله موج

کد فورترن حل عددی معادله موج به سه روش لکس-وندروف ، مک کورمک و اویلر ضمنی در بازه ی 0-40 این کد با گام هایی مناسب در زمان معادله موج را به سه روش ذکر شده حل میکند و مقادیر حاصل را به صورت فایل txt خروجی میدهد این کد دارای ورژن های متفاوتی است که روش ها وقابلیت های متفاوتی در آنها امتحان شده است سادگی در نوشتن کد باعث میشود که فرد آشنا به فورترن بتواند به سادگی آن را درک کند و هر تغییری که میخواهد در آن اعمال کند این کد به سادگی قابل اعمال بر معادلات دیگر نیز میباشد از این کد در پروژه حل عددی معادله موج  استفاده شده است ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *