خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال

طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال

دانلود رایگان طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

موضوع طرح : تولید مربا، ترشی و خیارشور به ظرفیت 620 تن در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور

سرمایه گذاری کـل: 26/1156 میلیون ریال

سهم آورده متقاضی: 26/116 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 1040 میلیون ریال

دوره بازگشـت سرمایه: 15 ماه

مقـدمه:

علیرغم نیاز کشور به واردات محصـولات کشاورزی، محدودیت دوره برداشت محصولات کشاورزی و فقدان امکانات کافی در جهت حمل و نقل سریع و صحیح این محصولات به بازارهای مصرف، موجـب از بین رفتن سرمایه های کــشاورزان داخلی و افزایـش نرخ واردات فرآورده های کشاورزی به کشـور می‌گردد. از دیگر سو نیاز به محصولات کشاورزی در تمام فصول، اهمیت یافتن روشی برای حفظ و نگهداری بلند مدت این محــصولات را در چندان می‌نماید. صنایع غذایی با ایجاد تغییراتی بر روی ماده خام می‌توانند پاسـخگوی هر دوی این مشکلات باشند.
هدف عمده صنایع غذایی بر دو نکته فوق استوار است، یعنی فرآوری مواد غذایی به گونه ای که بتواند با دارا بودن ماندگاری زیاد ، مانع از فساد این مواد شده و امکان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.
این فرآوری به فراخور ماده غذایی م …

این محصول “طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

طرح توجیهی گزارش کار کارورزی فرانت افیس 21 ص ( word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 23   *مقدمه: صنعت هتل و هتلداری، یکی از مهمترین منابع درامد زا برای هر کشوری می باشد. هتل ها بخش اعظم درامد خود را از طریق فروش اتاق ها بدست می اورند که لازمه تحقق این امر ارائه خدمات به بهترین صورت ممکن می باشد. فرانت افیس یا پذیرش هتل ( Front Office ) یکی از عمده ترین واحدهای هتل است که قبل از ورود میهمان در زمینه ارتباطات و چگونگی ورود و خروج میهمان نقش دارد. قلب و اعصاب هتل در ان نهفته است. اولین تماس میهمان به شرطی که مرحله رزرو اتاق به نحو شایسته ای صورت گرفته باشد، با پذیرشگر این واحد است. طبیعی است که جلب رضایت میهمانان از طریق ارائه خدمات با کیفیت خوب و کیفیت بالا امکان پذیر بوده و بالطبع این امر خود موجب کسب درامد بیشتری خواهد شد. *مراحل اداری کارورزی: من و گروه عملی کارورزی که شامل سرکار خانم مریم محمدپور و اقایان محمد سرکاری و علی جعفری در تاریخ 28/7/87 به واحد اداری هتل استقلال، نزد اقای گرشاسبی مراجعه کردیم. معرفی نامه مرکز اموزش را تقدیم کردیم. سپس با پیوست نامه ای ما را به ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *