خانه / علوم انسانی / دانلود مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری

دانلود مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری

دانلود رایگان دانلود مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

  مشخصات این فایل عنوان: برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری فرمت فایل: word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: 87 این مقاله درمورد برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری می باشد. خلاصه آنچه در مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری می خوانید :روشهای متداول شناسایی سود پیمانکاریشناسایی درآمددر حسابداری مالی، درآمد فروش در زمان تحویل کالا همزمان با انتقال مزایا و مخاطرات مالکیت به خریدار شناسایی می شود. طبق اصول پذیرفته شده حسابداری در پیمانهای بلند مدت ساخت، در صورت وجود قرارداد می توان درآمد را بر حسب پیشرفت کار شناسایی کرد. که این استثنایی بر اصل تحقق درآمد است.مؤسسات پیمانکاری می توانند برای حسابداری درآمد پیمانکاری، از دو روش پذیرفته شده زیر پیروی کنند:•    روش کار تکمیل شده•    روش درصد پیشرفت کارکاربرد هریک از این دو روش به توانایی پیمانکار در برآورد قابل اتکای مخارج، درآمد و میزان پیشرفت پیمان بستگی دارد.روش کار تکمیل شدهدر روش کار تکمیل شده، درآمد، هزینه و سود ناخالص پیمان هنگامی شناسایی می شود که کل پیمان یا بخش عم …

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله برآورد هزینه های یک طرح حسابداری پیمانکاری  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره مبانی سازماندهی

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 22 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     •ساختار سازماني چهارچوب روابط حاكم بر مشاغل، سيستم ها و فرايندهاي عملياتي و افراد و گروههايي است كــه بــراي نيل به هــدف تـلاش مي كنند. آن مجموعه راههايي است كه كار را به وظايف مشخص تقسيم مي كند و هماهنگي ميان آنها را فراهم مي كند . ساختــار، توزيــع قــدرت در سازمان را نشــان مي دهد و صرفاً يك سازوكار هماهنگي نيست بلكه فرايندهاي سازماني را تحت تأثير قرار مي دهد. ساختار سازماني به الگوهاي روابط دروني سازمان، اختيــار و ارتباطات دلالت دارد و روابط گزارش دهي، كانالهاي ارتباط رسمي، تعيين مسئوليت و تفويض اختيار تصميم گيري را روشن مي‌سازد. •بــوسيله ساختار سازماني عمليات و فـعاليتـهاي داخل سازمان ، آرايش مي يابد و خطوط مسئوليت واختيار مشخص مي شود. ساختار به مديران نشان مي‌دهد كه مسؤول سرپرستي چه كس ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *