خانه / فنی و مهندسی / دانلود مقاله معماری مکان های مذهبی

دانلود مقاله معماری مکان های مذهبی

دانلود رایگان دانلود مقاله معماری مکان های مذهبی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله معماری مکان های مذهبی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود مقاله   معماری مکان های مذهبی نوع فایل  :  Word  تعداد صفحات : 66  چکیده: مکانهای مذهبی، مساجد، مصلا و…. هموار ه نقش تعیین کننده ای در اعتلای فرهنگ، سیاست، علم و سایر شئونات تمدن ایفا نموده اند. این تحقیق معماری، بدنبال خلق فضایی بمنظور ارائه و انجام فعالیتهای مذهبی و در کنار آن ارائه فعالیتهای خدماتی و فرهنگی تحت عنوان مصلا بزرگ فردیس کرج، می باشد. در بخش شناخت با طرح مباحث مختلف مرتبط با موضوع به بازشناسی عوامل تأثیرگذار در فرآیند طراحی پرداخته شده. در بخش دوم ( کاربرد) ازنتایج حاصل در بخش اول بمنظور خلق فضای معماری بهره گرفته می شود. در این تحقیق سعی برآن شده است تا فرآیند شناخت و کاربرد آن در طراحی معماری رعایت شده و مسیر رسیدن از سئوال به جواب بدرستی طی گردد. در بخش اول مباحث و موضوعات مطرح شده در سه عرصه دانش معماری یعنی شکل، معنا، و عملکرد می باشند و در بخش دوم پس از تدوین مبانی نظری، اهداف، اصول ومعیارهای طراحی بمنظور شکل گیری ایده اولیه طرح حرکتی از کل به جز طی می گردد و پس از شکل گیری ایده اولیه بمنظور تکمیل فرآیند حرکتی از جز …

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله معماری مکان های مذهبی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

راه ‏های افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

در دهه نود میلادی انقلاب دات کام‏ها باعث شد تا آخرین دهه از قرن بیستم، با پدیدار شدن علم جدید، روشهای بهتری در کسب و کار بوجود آید. جهانی که در آن هستیم، در حال حاضر هر چیزی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت می‏کند. به قول بیل گیتس، (رهبر مایکروسافت) از موسیقی و مطالعه گرفته تا جامعه شناسی و حتی خودروسازی، همه چیز، بر بال اندیشه و بر بال دنیای صفر و یک‏ها به پیش می‏رود. شرکت گوگل، بهترین موتور جست‏و‏جوگر در اینترنت، از گاراژی اجاره‏ای در امریکا، تبدیل به برترین برندهای کسب و کار جهان شد. همه این اتفاقات بعد از پیشرفت زیاد سبب شد تا برای نخستین بار، با نسل میلیاردرهای کم سن و سالی در اوایل قرن بیست و یکم آشنا شویم. فیس‏بوک، پدیده اینترنت در قرن بیست‏ویکم بود. این شرکت پرطرفدار توانست در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب سلفی گیران را به قیمت ۱ میلیارد دلار به دست آورد. و بعد از ان نیز با قیمت ۱۹ میلیارد دلار، اپلیکیشن پر مخاطب واتس آپ را تصاحب کرد. در هر صورت باید بگوییم که، شبکه‏های اجتماعی، پدیده نسل امروز هستند و کسب و کارهای زیادی، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *