خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی

پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی

دانلود رایگان پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


نمونه پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی فایل پاورپوینت قابل ویرایش ۲۸ اسلاید     …

این محصول ارزشمند “پروژه جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

طرح توجيهي شيشه سكوريت باظرفيت ۱۲۰۰۰ متر مربع در سال

شيشه سازي در ايران تاريخي بس كهن دارد . قديميترين اشياء ظروفشيشه اي ايراني مربوط به اقوام عيلامي مي باشد كه تاريخ ساختن آن به 3500سال قبل مي رسد . عيلاميها براي مهرها هي تزئيني و گردن بند از اين مادهاستفاده مي كردند . از ابتكارات اين قوم بكاربردن شيشه جهت پنجره مي باشدكه با تركيبي آن را مي ساختند . شيشه سازي تقريبا" در يك زمان واحد در چندنقطه از جهان متداول گشت و شايد شيشه اي را در نقطه اي ساختند و به مناطقمختلف جهان برده اند چون از نظر خمير و تراش و نقش و رنگ شباهت بسياردارند صنعت شيشه سازي در ايران و جهان بعد از اسلام ترقي زيادي كرده استظروف شيشه اي اوايل دوره اسلامي را بطري قوري گلدان فنجان و وسايليتشكيل مي داد كه براي رفع حوائج زندگي و حفظ روغنهاي خوشبو و داروها بكارمي رفته است . خلاصه طرح :موضوع طرح : توليد شيشه سكوريتنوع توليدات وظرفيت : شيشه سكوريت با ظرفيت 12000 متر مربعتعداد شاغلين : 27مشخصات سرمايه گذاري طرح (ارقام به ميليون ريال)سرمايه گذاري كل طرح : 4130سرمايه گذاري ثابت : 3700سرمايه در گردش : 290در آمد ساليانه: 4320سود ويژه : 1193دوره بازگشت سرمايه : 38 ماه% نرخ باز دهي سر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort