خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی

پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی

دانلود رایگان پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

نمونه پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی فایل پاورپوینت قابل ویرایش 28 اسلاید     …

این محصول ارزشمند “پروژه جاری سازی استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

طرح کسب و کار شرکت تجهیزات توربو کمپرسورنفت ووظیفهاصلی آن (بروز شده)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 41   شركت تجهيزات توربو كمپرسورنفت ووظيفةاصلي آن سهامداران شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت، شركت تجهيزات توربو كمپرسور نفت (60%) و شركت صنايع تجهيزات نفت (40%) هستند. چند سال پيش هنگامي كه شركت ملي گاز ايران موظف شد خط لوله سراسري شمارة 3 از جنوب (كتگان) به مناطق شمالي و مناطق مركزي كشور را احداث نمايد. در اين ميدان يكي از مهمترين بخش هاي پروژه كه در حقيقت ساخت توربو كمپرسورهاي گازي بود طي مناقصه اي به شركت (Alstom Power) آلستوم پاور سوئد واگذار شد. گاز در خط لوله در طي زمان و مسافت هاي طولاني انتشار پيدا مي كند. براي رفع اين مشكل ايستگاه هاي تقويت فشار طراحي شده و در آنجا گاز توسط كمپرسور كمپرس (فشرده) شده و در مسري خود با فشار حركت داده مي شود. توربين وظيفه به حركت درآوردن كمپرسور را دارد. در حقيقت توربين نيروي محركه كمپرسور مي باشد. در عين حال توربين ها از نوع گازي (نه بخار و ...) هستند. شركت آلستوم كه بعد از مدتي اعلام ورشكستگي نمود و توسط كمپاني مشهور زيمنس (آلمان) خريداري شد. پس از بر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *