خانه / علوم انسانی / مقاله در مورد برنامه ريزی آموزشی،پرورشی

مقاله در مورد برنامه ريزی آموزشی،پرورشی

دانلود رایگان مقاله در مورد برنامه ريزی آموزشی،پرورشی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مقاله در مورد برنامه ريزی آموزشی،پرورشی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۱۵   به نام خدا                        مدرسه يك سازمان با مجموعه هدفمند است كه هدف اصلي آن آموزش و تربيت دانش آموزان تعريف شده است اما هر واحد آموزشي مي تواند بر اساس ديدگاه مديريتي حاكم بر آن و به اقتضاي شرايط و ويژه گيهاي خاص خود اهدافي را در دستور كار خود قرار دهد و براي رسيدن به اين اهداف با تكيه بر امكانات مادي و منابع انساني برنامه هايي را تدوين و به مرحله اجرا گذارد.  قطعا برنامه ريزي بعنوان امري ضروري و اجتناب ناپذير در هر سازماني وجود دارد كه اين برنامه ها بصورت جزيي و اجرايي و زمانبندي شده در قالب تقويم اجرايي قابل ارائه است . برنامه ريزي واحد آموزشي گرچه به امكانات انساني و مادي مجموعه بستگي دارد امااساس آن را نگرش مديريتي تشكيل مي دهد .   برنامه ريزي راه و روشي منظم و سیستماتیک براي هدايت فعاليت هاي انساني، اهداف ومقاصد مشخص   است.  & …

این محصول ارزشمند “مقاله در مورد برنامه ريزی آموزشی،پرورشی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort