خانه / علوم انسانی / پاورپوینت درباره بررسی اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران

پاورپوینت درباره بررسی اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران

دانلود رایگان پاورپوینت درباره بررسی اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت درباره بررسی اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 32 اسلاید             اوضاع طبیعی و جغرافیایی   عوامل مربوط به اوضاع طبیعی و جغرافیایی که در توسعه اقتصادی  اجتماعی تاثیرگذار هستند تغییرناپذیر یا به کندی دچار تحول و دگرگونی می شوند. باتوجه به اینکه منابع طبیعی روبه کاهش هستند مثلا سالانه بخش بزرگی از زمین های قابل کشت درجریان فرسایش شسته می شوند مهار عوامل طبیعی و انسانی ویرانگر حائز اهمیت است .   پستی و بلندی   بلندی: بلندی های ایران شامل: — کوههای شمالی: بلندترین قله این کوهها قله دماوند با ارتفاع ۵۶۱۰ متر است. — کوههای غربی: بلندترین این رشته کوهها دنا با ارتفاع ۴۴۰۹ متر است. — رشته کوههای جنوبی — رشته کوههای مرکزی و شرقي:  بلندترین قله آن کوه هراز۴۴۶۵متر است.   خاک و دشت:       مساحت کل کشور ۱۶۵میلیون هکتار است که ۳۱٪ قابل استفاده برای کشاورزی (۵۱میلیون هکتار)و ۶۹٪ دیگر زیر پوشش مناطق شهری ، روستایی و جاده و …قرار دارد.   …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت درباره بررسی اوضاع طبیعی و جغرافیایی ایران  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort