خانه / علوم انسانی / بررسی رابطه بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان

بررسی رابطه بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان

دانلود رایگان بررسی رابطه بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ بررسی رابطه بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

سال انتشار: ۱۳۹۴ محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی جواد رحیمی – کارشناس ارشد مدیریت دولتی-مالی،دانشگاه آزاد چالوس،چالوس،ایران بهزاد فرخ سرشت – استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس،چالوس،ایران چکیده مقاله: هدف پژوهش حاضر،بررسی رابطه بین بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات به دو روش کتابخانه ای و میدانی،توصیفی از نوع روش همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش،کارکنان شرکت توزیع برق غرب استان مازندران می باشد. روش مورد استفاده نمونه گیری تصادفی ساده و از نوع طبقه ای می باشد و تعداد جامعه آماری 360 نفر می باشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد 186 نفر از کارکنان انتخاب شده است. از پرسشنامه استاندارد 32 سؤالی اسپیرتز(1995)مربوط به توانمندسازی کارکنان و پرسشنامه 11 سؤال محقق ساخته بالندگی سازمانی برای جمع آوری داده های مورد نیاز در این پژوهش استفاده شده است. با توجه به نرمال بودن داده ها برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش همبستگی پیرسون استفاده شده است.براس …

این محصول ارزشمند “بررسی رابطه بالندگی سازمانی با توانمندسازی کارکنان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 50ص (word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 56   فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید. مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...( وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی در فروشگاههای سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *