خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی برای درس سمینار در مسایل بازاریابی – 94 اسلاید

دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی برای درس سمینار در مسایل بازاریابی – 94 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی برای درس سمینار در مسایل بازاریابی – 94 اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی برای درس سمینار در مسایل بازاریابی – 94 اسلاید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

              برخی از موضوعات مطرح شده در این پاورپوینت: – چالشهای اساسی بازاریابی – ایده های نوین بازاریابی – آمیزه بازاریابی رقابتی  4APs – بازاریابی چند کانالی – بازاریابی تجربی – بازاریابی پایین دستی – مدیریت پورتفوی بازاریابی – برنامه ریزی سناریویی – بازاریابی حرفه ای – بازاریابی فراگیر  – بازاریابی ارزشی    – بازاریابی مکمل – بازاریابی خلاق (ابتکاری) – شبکه بازاریابی              – بازاریابی موازی – توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران – استراتژی بازاریابی چابک – استراتژی بازاریابی ناب – ده پیشنهاد بازاریابی موفق:(کاتلر) – منابع …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی برای درس سمینار در مسایل بازاریابی – 94 اسلاید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)

پاورپوینت درباره درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بسیار کامل و کاربردی- مناسب اساتید و برگزارکنندگان کارگاههای ACT - همچنین دانشجویان گرامی 54 اسلاید   ACT یک روش درمانی خاص ناهنجاری نیست؛ بلکه یک رویکرد کلی است که می تواند توسعه بسیاری از پروتکل­ها را تسریع نماید و بر روی مشکلات ویژه، جمعیت­های بیمار یا مجموعه ها تمرکز نماید.   شامل: زیربنای نظری پذیرش و تعهد درمانی   تعریف عملیاتی ACT   سازه و مفهوم اساسی در ACT   هدف درمانگر ACT   هسته اساسی تغییر در ACT   قدم اول در درمان   مفهوم بندی اختلالات روانی با استفاده از رویکردهای مبتنی بر پذیرش   انواع آگاهی   اجتناب از تجارب بیرونی   پیچیدگی های اجتناب تجربه ای   پیامدهای اجتناب   ساختار رفتاری   شش هسته فرایند درمانی در ACT   گسلش شناختی   خود به عنوان ساختار: حس تعالی خود   بودن در زمان حال     ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *