خانه / فنی و مهندسی / تحقیق درباره بررسی جوشکاری

تحقیق درباره بررسی جوشکاری

دانلود رایگان تحقیق درباره بررسی جوشکاری ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق درباره بررسی جوشکاری “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه49    تاریخچه جوشکاری چون احتیاجات بشر ، اتصال و جوش در همه موارد را خواستار بوده است، لذا مثلاً از رومی‌های قدیم ، فردی به نام ” پلینی ” از لحیم به نام آرژانتاریم وترناریم استفاده می‌کرد که دارای مقداری مساوی قلع و سرب بود و ترنایم دارای دو قسمت سرب و یک قسمت قلع بود که هنوز هم با پرکنندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند .   دقت و ترکیبات شیمیایی و دستگاههای متداول طلاسازی از قدیم‌الایام در جواهرات با چسباندن ذرات ریز طلا بر روی سطح آن با استفاده از مخلوط نمک و مس و صمغ آلی که با حرارت ، صمغ را کربونیزه نموده ، نمک مس را به مس احیاء می‌کنند و با درست کردن آلیاژ طلا ، ذرات ریز طلا را جوش می‌دهند و تاریخچه ای به شرح زیر دارند : “برناندوز” روسی در 1886 ، قوس جوشکاری را مورد استفاده قرار داد. “موسیان” در 1881 قوس کربنی را برای ذوب فلزات مورد استفاده قرار داد. “اسلاویانوف” الکترودهای قابل مصرف را در جوشکاری بکار گر …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره بررسی جوشکاری  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

راه ‏های افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی

در دهه نود میلادی انقلاب دات کام‏ها باعث شد تا آخرین دهه از قرن بیستم، با پدیدار شدن علم جدید، روشهای بهتری در کسب و کار بوجود آید. جهانی که در آن هستیم، در حال حاضر هر چیزی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت می‏کند. به قول بیل گیتس، (رهبر مایکروسافت) از موسیقی و مطالعه گرفته تا جامعه شناسی و حتی خودروسازی، همه چیز، بر بال اندیشه و بر بال دنیای صفر و یک‏ها به پیش می‏رود. شرکت گوگل، بهترین موتور جست‏و‏جوگر در اینترنت، از گاراژی اجاره‏ای در امریکا، تبدیل به برترین برندهای کسب و کار جهان شد. همه این اتفاقات بعد از پیشرفت زیاد سبب شد تا برای نخستین بار، با نسل میلیاردرهای کم سن و سالی در اوایل قرن بیست و یکم آشنا شویم. فیس‏بوک، پدیده اینترنت در قرن بیست‏ویکم بود. این شرکت پرطرفدار توانست در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب سلفی گیران را به قیمت ۱ میلیارد دلار به دست آورد. و بعد از ان نیز با قیمت ۱۹ میلیارد دلار، اپلیکیشن پر مخاطب واتس آپ را تصاحب کرد. در هر صورت باید بگوییم که، شبکه‏های اجتماعی، پدیده نسل امروز هستند و کسب و کارهای زیادی، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *