خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / دانلودطرح توجیهی تولیــد نـان لـواش ( با ظرفیت 300 تن در سال)

دانلودطرح توجیهی تولیــد نـان لـواش ( با ظرفیت 300 تن در سال)

دانلود رایگان دانلودطرح توجیهی تولیــد نـان لـواش ( با ظرفیت 300 تن در سال) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلودطرح توجیهی تولیــد نـان لـواش ( با ظرفیت 300 تن در سال) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*  فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)  تعداد صفحه :13 موضوع طرح : تولید نان لواش  ظرفیت : 300 تن در سال  محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور  سرمایه گذاری کـل: 94/357 میلیون ریال  سهم آورده متقاضی: 94/37 میلیون ریال  سهم تسهیلات: 320 میلیون ریال  دوره بازگشـت سرمایه: 14 ماه    مقدمــه :     بی‌شک غلات بیشترین سهم را در سبد غذایی جوامع بشری دارا هستند. در این میان گندم به لحاظ دارا بودن خواص ویژه خود که قابلیت تبدیل شدن به نان را دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است . به گونه ای که برخی از ارقام وحشی آن از حدود پانزده هزار سال قبل از میلاد مسیح در مصر و بین‌النهرین می‌روییده است و دانه‌های این گیاه مومیایی های فراعنه مصر از اهرام این کشور به دست آمده است.     در ایران ، نمونه های گندم در کاوش‌های باستان‌شناسی انجام شده در دامغان ، غارهای نزدیک به دریاچه مازندران و همدان به دست آمده است و باستان‌شناسان عقیده دارند که گندم …

این محصول ارزشمند “دانلودطرح توجیهی تولیــد نـان لـواش ( با ظرفیت 300 تن در سال)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پروژه اندازه گیری رضایت مشتری

دانلود پروژه اندازه گیری رضایت مشتری در 74 اسلاید       اندازه‏گيري رضايت مشتري Customer Satisfaction Measurement (CSM) مشتري کيست ؟ تعريف دکتر جوران : مشتري: به كسي كه توسط محصول يا فرايند توليد محصول تحت تاثير قرار مي گيرد گفته مي شود. مشتري ممكن است خارج سازماني يا داخل سازماني باشد. مشتريان خارجي افرادي که محصولات يا خدمات سازمان را خريداري مي‏کنند مشتريان داخلي ساير افرادي که درون سازمان بصورت متوالي براي انجام شغل خويش به واحد قبل از خود متکي هستند. مهمترين انواع مشتري   از ديد سازمان بعنوان يک سيستم باز مشتريان خارجي مصرف کنندگان مردم و جامعه   از ديد فرايند فرايندها يا گروههاي درون سازماني   از ديد کارکنان   سلسله مراتبي سازماني مشتري گرايي پيتر دراكر: هدف اصلي هر كسب و كاري خلق مشتري است نه توليد محصول يا ارايه خدمات و يا حتي سودآوري. كسب و كار از مشتري شروع مي شود. .................................................................................................................... د ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *