خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت ۵S برای درس مسائل جاری مدیریت – ۳۲ اسلاید

دانلود پاورپوینت ۵S برای درس مسائل جاری مدیریت – ۳۲ اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت ۵S برای درس مسائل جاری مدیریت – ۳۲ اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت ۵S برای درس مسائل جاری مدیریت – ۳۲ اسلاید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


              آماده ارائه در کلاس — مجموعه اي از استانداردها و فعاليتهايي كه در قالب يك نظام فرهنگي/ مديريتي بر ايجاد محيطي سامان يافته ، مرتب، پاكيزه، زيبا، دلپذير، خلاق، و حفظ آن تأكيد دارد . تحول ۵ s  : 1- لزوم مشاركت همه افراد : اين مشاركت بايد هم مديريت از بالا به پايين و هم مديريت از پايين به بالا را شامل شود ۲- دشواري ها چندان هم دشوار نيستند  : آنچه شما را در دام فريب خود گرفتار مي كند آساني است . ۵ s  به ظاهر ساده و قابل فهم است و انجام اصول آن نيز به ظاهر ساده به نظر مي رسد ولي چرا پياده كردن آنها در عمل بسيار مشكل است ؟ دليل اين امر را بايد در ظاهر ساده آن جستجو كرد . تحقق ۵ s از آن جهت دشوار است كه افراد از اصول ، ديدگاهها و اهداف آن اطلاع چنداني ندارند . ۳- در شركتي كه به درستي كار نمي كند ۵ s  به خوبي اجرا نمي شود :   …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت ۵S برای درس مسائل جاری مدیریت – ۳۲ اسلاید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort