خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک

کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک

دانلود رایگان کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دسته بندی : کارآفرینی و طرح توجیهی   فرمت فایل:   ( قابلیت ویرایش  و آماده چاپ )  حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده  ) تعداد صفحات فایل: 29 کد محصول : 001Shop فروشگاه کتاب : مرجع فایل     قسمتی از محتوای متن     کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک   مقدمه   بسیاری از مدیران منابع انسانی و مدیران ارشد سازمانهای اداری ، آموزشی ، صنعتی و بازرگانی در ارتباط با کاهش عملکرد و کارآیی کارکنان و سازمان ، همواره خود را بامشکلاتی مواجه می بینند و طبعا سوالاتی برایشان مطرح می شود:   * چگونه می توان عملکرد کارکنان و به تبع آن کارآیی و اثربخشی سازمان را افزایش داد؟   * چگونه می توان به نیازهای انسانی کارکنان در راستای افزایش رضایت شغلی آنان پاسخ گفت ؟   * چگونه می توان ناسازگاری میان خود و کاری که انجام می دهد کاهش داد؟   * راههای مقابله با مشکلات انسانی – که در کاهش عملکرد آنان و سازمان موثرند -مانند غیبت کاری و ترک خدمت ، کیفیت ضعیف کار، ناخشنودی و… ک …

این محصول ارزشمند “کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پروژه اندازه گیری رضایت مشتری

دانلود پروژه اندازه گیری رضایت مشتری در 74 اسلاید       اندازه‏گيري رضايت مشتري Customer Satisfaction Measurement (CSM) مشتري کيست ؟ تعريف دکتر جوران : مشتري: به كسي كه توسط محصول يا فرايند توليد محصول تحت تاثير قرار مي گيرد گفته مي شود. مشتري ممكن است خارج سازماني يا داخل سازماني باشد. مشتريان خارجي افرادي که محصولات يا خدمات سازمان را خريداري مي‏کنند مشتريان داخلي ساير افرادي که درون سازمان بصورت متوالي براي انجام شغل خويش به واحد قبل از خود متکي هستند. مهمترين انواع مشتري   از ديد سازمان بعنوان يک سيستم باز مشتريان خارجي مصرف کنندگان مردم و جامعه   از ديد فرايند فرايندها يا گروههاي درون سازماني   از ديد کارکنان   سلسله مراتبي سازماني مشتري گرايي پيتر دراكر: هدف اصلي هر كسب و كاري خلق مشتري است نه توليد محصول يا ارايه خدمات و يا حتي سودآوري. كسب و كار از مشتري شروع مي شود. .................................................................................................................... د ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *