خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره اهمیت خلیج فارس

تحقیق درباره اهمیت خلیج فارس

دانلود رایگان تحقیق درباره اهمیت خلیج فارس ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق درباره اهمیت خلیج فارس “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

فرمت فایل:   ( قابلیت ویرایش  و آماده چاپ )  حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده  ) تعداد صفحات فایل: 17 کد محصول : 001Shop فروشگاه کتاب : مرجع فایل     قسمتی از محتوای متن     اهمیت خلیج فارس : خلیج همیشه فارس، نامی ماندگار از قدیم تا همیشه، تا وقتی که ایران زنده است، تا وقتی که ایرانی زنده است. اگر طی چند سال اخیر به بهانه برخی دشمن تراشیها و ناآگاهی به تاریخ و تمدن کهن ایران زمین و بی اطلاعی از پیشینه هزاران ساله این سرزمین با همه خشکیها و دریاهایش، برخی از دشمنان سعی در تعویض نام خلیج فارس دارند باید با یادآوری تاریخ این دیار آنان را متوجه اشتباه عمدشان بکنیم. باید دنیا بداند که خلیج فارس، خلیج همیشه فارس ایران بوده، هست و خواهد بود. بدیهی است خلیج فارس به علت راه داشتن به اقیانوس و دریاهای آزاد در طول تاریخ مورد توجه ملل حاشیه آن بوده است. ساکنان سواحل خلیج فارس یعنی اقوامی چون ایلامیها، آشوریها، سومریها، آکدیها، بابلیها، مدیها و پارسیان در طول تاریخ بنیانگذار تمدنهای درخشانی بوده اند. در این دریا هم …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره اهمیت خلیج فارس  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره باورهای غلط در رژیم غذایی 17ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19   باورهای غلط در رژیم غذایی   اگر از آن دسته افرادی هستید که هر رژیمی را - از خوردن گریپ فروت گرفته تا حذف کربوهیدراتها - لااقل یک مرتبه امتحان کرده اید، با تعدادی از باورهای غلط در مورد تغذیه نیز آشنا شده یا آنها را آزموده اید و یا اگر جزو تازه واردین به عالم رژیم و تغذیه صحیح هستید، دانستن این که چه دستورات و توصیه هایی نادرست و کدامها صحیح هستند، میتواند بسیار مفید باشد. در اینجا به بررسی تعدادی از مهمترین این باورهای غلط پرداخته ایم: ● اگر شب دیروقت غذا بخورید، تمام آن مستقیما به چربی تبدیل میشود این گفته صحت ندارد. تحقیقات تایید کرده است که اگر کالری دریافتی روزانه شما، متناسب با وزن و سوخت وساز بدنتان باشد، از خوردن شام دیروقت یا یک وعده خوراکی قبل از خواب، اضافه وزن پیدا نمیکنید. برای اطمینان بهتر است مواد غذایی را در طی وعده های متعدد در روز به بدن برسانید و هر ۴ یا ۵ ساعت چیزی بخورید تا بدن و مغز را تغذیه کرده و اشتهای خود را کنترل نمایید. اگر دیر شام میل میکنید، مراقب مقد ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *