خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره بررسی زندگينامه نامداران جهان

تحقیق درباره بررسی زندگينامه نامداران جهان

دانلود رایگان تحقیق درباره بررسی زندگينامه نامداران جهان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق درباره بررسی زندگينامه نامداران جهان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۱۰     زندگينامه و بيوگرافي مختصري نادر شاه افشار نادر شاه افشار از ايل افشار بود او از مشهورترين پادشاهان ايران بعد از اسلام است ، ابتدا نادر قلي يا ندرقلي ناميده مي شد موقعي که افغانها و روس ها و عثماني ها از اطراف بايران دست انداخته بودند و مملکت در نهايت هرج و مرج بود يکعده سوار با خود همراه کرد و به طهماسب صفوي که کين پدر برخواسته بود همراه شد فتنه هاي داخلي را خواباند افغانها را هم بيرون ريخت ، شاه طهماسب صفوي از شهرت و اعتبار نادر در بين مردم دچار رشک و حسادت گشت و براي نشان دادن قدرت خود با لشکري بزرگ به سوي عثماني تاخت و در آن جنگ هزاران سرباز ايراني را در جنگ چالدران بدليل عدم توانايي به کشتن داد و خود از ميدان جنگ گريخت نادر با سپاهي اندک و خسته از کارزار از مشرق به سوي مغرب ايران تاخت و تا قلب کشور عثماني پيش رفت و سرزمينهاي بسياري را به خاک ايران افزود و از آنجا به قفقاز تحت اشغال روس ها رفت که با کمال تعجب ديد روسها خود پيش …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره بررسی زندگينامه نامداران جهان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort