خانه / علوم انسانی / تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور

تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور

دانلود رایگان تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

یونی شاپ فروشگاه تحقیق و پروژۀ دانشجویی                 بخشی از متن اصلی : چکیده: مقدمه: ناباروری از جمله شرایط استرس آور و دشواریاست که برای تعداد نسبتا قابل توجهی از زوجها اتفاق می افتد. مطابق با آمارها از هر 5 زوج، یک زوج با مشکل ناباروری مواجهند. این موضوع تثیر مستقیمی بر سلامت روان و شاخصهای مرتبط با آن خواهد داشت. هدف: هدف از این پژوهش تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی، بدکار کردی جنسی و شادکامی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل زنان نابارور مراجعه کننده به مرکز درمان ناباروری ابن سینا تهران و نیز زنان بارور مراجعه کنند به مدارس جهت ثبت نام فرزندانشان در خرداد و تیرماه سال 1387 بودند و از هر گروه تعداد 50 نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب گردیدند. ابزار جمع آوری اطلاعات:  دراین پژوهش از پرسش نامه استاندارد سازگاری زناشویی DAS، پرسش نامه شادکامی ذهنی آکسفورد و پرسش نامه بدکار کردی جنسی استفاده شده است. نتایج: یافته های تحقیق نشان می دهد که بین میزان بدکارکردی جنسی و شادکامی ذهنی …

این محصول ارزشمند “تعیین و شناسایی تفاوت درمیزان سازگاری زناشویی ذهنی در دو گروه زنان نابارور و زنان بارور  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 50ص (word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 56   فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید. مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...( وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی در فروشگاههای سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *