خانه / علوم انسانی / درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا.

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا.

دانلود رایگان درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا. ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا. “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا تعداد صفحات:24 فرمت فایل:ورد             چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است. درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است . درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جه …

این محصول ارزشمند “درس پژوهی تعلیمات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی آشنایی با وسایل یادگیری جغرافیا.  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره کار چیست

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 34   پيشگفتار نابرده رنج گنج ميسر نمي شود مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد « سعدي» حيات انسان در جامعه با كار عجين شده است . جانداران ديگر زندگي خود را مديون موا هب طبيعت و غرايز خويشند و بدون تفكر و تلاش ويژه و با استفاده مستقيم از مواهب طبيعت زندگي مي كنند . اما انسان ، تنها در دوراني كوتاه از تاريخ در وضعيت صرفا طبيعي زيسته و به سد جوع قتاعت كرده است . بشر از همان سپيده دم تاريخ با به كارگيري هوش و آگاهي و فعاليت هاي پبچيده مغزي خويش به ابزار سازي پرداخته و ماده و طبيعت را به خدمت خود درآورده است . او به آنچه مستقيم در دسترس داشته اكتفا نكرده ، بلكه همواره در تلاش و تكاپو و جستجو بوده است تا با استفاده از آنچه در دسترس دارد به آنچه در دسترس ندارد اما نياز به آنرا احساس مي كند دست يابد و بدين ترتيب كار وي هر روز پيچيده تر شده و از مرحله طبيعي و غريزي بيشتر فاصله گرفته و جنبه « فرهنگي » يافته است . « مصنوعات » و ساخته هاي دست بشر ، هر روز بيش از پيش او ر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *