خانه / علوم انسانی / نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز

نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز

دانلود رایگان نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نمازدانلود مقاله نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۵ صفحه مقاله نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز کاملترین و دقیق ترین مقاله پیرامون این موضوع است که توسط تیم تخصصی دانشجو تدوین گردیده است. با هم بخشی از مقاله نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز را در زیر می خوانیم: چکیده نيايش نياز دروني انسان است و بروز اين نياز نيز اجتناب ناپذير است. هنر مربيان و معلماني كه مي‌خواهند چنين رفتاري را به تناسب نيازمندي انسان در افراد فرهنگ سازي نمايند آن است كه زيباترين شكل و شيوه آموزش چنين رفتاري را متناسب با رغبت‌هاي فراگيران جستجو نموده و بر اساس آن اقدام نمايند.اگر معلمان بتوانند بسياري از رفتارهاي مطلوب از جمله شركت در مساجد و نماز جماعت را به طور غير مستقيم و يا ضمني از طريق بهره گيري از وجود الگوهاي رفتاري در نوجوانان به وجود آورند فوق العاده موثر و ارزشمند خواهد بود. در يادگيري ضمني و يا مشاهده اي به جهت آنكه يادگيرنده آگاهانه و داوطلبانه به موضوع يا رفتار خاصي دقت مي‌كند از نگرش مثبت و انگيزه قوي برخور …

این محصول ارزشمند “نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق مديريت بحران

نگرش سنتي به «مديريت بحران» نگرشي منفي بوده، همانند «فرونشانيدن آتش» توسط مدير تلقي مي شده است؛ با اين تعبير كه «مدير بحران» در انتظار خراب شدن كارها مي نشيند و پس از بروز تخريب، سعي مي كند تا ضرر ناشي از خرابيها را محدود كند؛ ولي در تطور معاني اين واژه، به تازگي معناي مثبت و بهتري براي آن پيدا شده است. براساس معناي اخير، همواره بايد مجموعه اي از طرحها و برنامه هاي عملي براي برخورد با تحولات احتمالي آينده در داخل سازمانها تنظيم شود و مديران بايد دربارة اتفاقات احتمالي آينده بينديشند وآمادگي برخورد با رخدادهاي غير مترقبه را كسب كنند؛ بنابراين، مديريت بحران بر ضرورت پيش بيني منظم و كسب آمادگي براي برخورد با آن دسته از مسايل داخلي و خارجي كه به طور جدي شهرت، سودآوري يا حيات سازمان را تهديد مي كنند،‌ تأكيد دارد. البته بايد توجه داشت كه مديريت بحران با مديريت روابط عمومي بسيار متفاوت است. مدير روابط عمومي براي خوب جلوه دادن سازمان تلاش مي كند؛ در حاليكه مدير بحران سعي مي كند تا در شرايط دشوار، سازمان را در موقعيت خوب نگه ميدارد. مديريت بحران به منزل ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort