خانه / کارآفرینی ، طرح توجیهی / دانلود طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی مهارت انضباط اجتماعی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر

دانلود طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی مهارت انضباط اجتماعی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر

دانلود رایگان دانلود طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی مهارت انضباط اجتماعی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی مهارت انضباط اجتماعی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود طرح کرامت امر به معروف و نهی از منکر پایه پنجم ابتدایی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر مهارت انضباط اجتماعی در ۳۸ صفحهاین واحد کار طرح کرامت امر به معروف و نهی از منکر برای دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی به صورت کامل و جامع و آماده برای اجرا در کلاس مربوطه می باشد. فواید طرح کرامت کدامند؟کمک به خود شناسی دانش آموزان ، کمال یابی ، شهروند خوب ، آشنایی با قوانین و احکام اسلامی ،پرورش فضائل اخلاقی ،آبروداریت اعتماد به نفس ، احترام به حقوق دیگران و .. از جمله فواید آموزش طرح کرامت می باشد. آموزش طرح کرامت در زندگی روز مره افراد تاثیر مستقیم داشته و در فراهم کردن یک زندگی همراه با احساس خوشبختی نقش دارد. طرح کرامت امر به معروف و نهی از منکر مربوطه شامل موارد زیر می باشد: آیات قرآنیحدیث و سخنان بزرگان دینقصه خوانیبحث و گفتگوشعر و لطیفه و زنگ تفریحکار گروهیتکمیل کاربرگ واحد کار مربوطه و…..جهت استفاده آموزگاران و دانش آموزان عزیزدانلود آیات قرآنی درباره….دانلود حدیث درباره….دانلود شعر درباره….دانلود قصه درباره….دانلود لطیفه درباره…. …

این محصول ارزشمند “دانلود طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی مهارت انضباط اجتماعی واحد کار امر به معروف و نهی از منکر  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

طرح توجیهی گزارش کار کارورزی فرانت افیس 21 ص ( word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 23   *مقدمه: صنعت هتل و هتلداری، یکی از مهمترین منابع درامد زا برای هر کشوری می باشد. هتل ها بخش اعظم درامد خود را از طریق فروش اتاق ها بدست می اورند که لازمه تحقق این امر ارائه خدمات به بهترین صورت ممکن می باشد. فرانت افیس یا پذیرش هتل ( Front Office ) یکی از عمده ترین واحدهای هتل است که قبل از ورود میهمان در زمینه ارتباطات و چگونگی ورود و خروج میهمان نقش دارد. قلب و اعصاب هتل در ان نهفته است. اولین تماس میهمان به شرطی که مرحله رزرو اتاق به نحو شایسته ای صورت گرفته باشد، با پذیرشگر این واحد است. طبیعی است که جلب رضایت میهمانان از طریق ارائه خدمات با کیفیت خوب و کیفیت بالا امکان پذیر بوده و بالطبع این امر خود موجب کسب درامد بیشتری خواهد شد. *مراحل اداری کارورزی: من و گروه عملی کارورزی که شامل سرکار خانم مریم محمدپور و اقایان محمد سرکاری و علی جعفری در تاریخ 28/7/87 به واحد اداری هتل استقلال، نزد اقای گرشاسبی مراجعه کردیم. معرفی نامه مرکز اموزش را تقدیم کردیم. سپس با پیوست نامه ای ما را به ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *