خانه / مدیریت / ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications

ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications

دانلود رایگان ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications

ایبوک-conjoint-measurement-methods-and-applicationsاین کتاب ارزشمند ۳۷۰ صفحه ای نوشته Anders Gustafsson et al است. قیمت این کتاب در سایت آمازون ۱۵۹٫۰۰ دلار است. کتاب مزبور در انتشارات معتبر Springer در سال  به چاپ رسیده است. نسخه قرارداده شده در سایت چاپ چهارم این کتاب مربوط به سال ۲۰۰۷ است. بطور کلی این کتاب مشتمل بر ۱۸ بخش است از جمله:Conjoint Analysis as an Instrument of Market، Measurement of Price Effects with Conjoint Analysis،Market Simulation Using a Probabilistic Ideal،Evolutionary Conjoint،Latent Class Models for Conjoint Analysis،Deal

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “ایبوک Conjoint Measurement Methods and Applications  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی-مدیریت-مشارکتی-در-شرکت-های-تولیدی-استان-یزد

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد، در قالب فایل Word و در حجم 153 صفحه.

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت‌هاي تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در سال 1393 است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت‌های فعال تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در شهرک های صنعتی استان تشکیل داده‌اند، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به  شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده و پژوهش به روش همبستگی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده که بعد از برآورد اعتبار و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها (آزمون‌های  ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل  قرار گرفتند.
نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر  مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدف‌گذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری) در شرکت‌هاي خصوصي کوچک و متوسط استان یزد رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی به طور خالص 71/0 درصد از واريانس کارآفرینی سازمانی در معادله را تبيين مي‌کنند، و متغير ميزان مشارکت کارکنان در حل‌مشکلات تعيين‌کننده‌ترين عامل تأثير گذار بر کارآفرینی سازمانی شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد در جامعه مورد مطالعه است، اين عامل به ميزان 68/0 درصد از تغيیرات متغير وابسته را مورد تبيين قرار مي‌دهد.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort