خانه / مدیریت / تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی

تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی

دانلود رایگان تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی

تحقیق-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-در-مورد-هوش-رقابتی تعداد صفحات: 36 صفحهمبانینظری هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………..    1-2-2تاریخچه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….    2-2-2تعریف هوشسازمانی…………………………………………………………………………………………………………………………….   3-2-2تعریف هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………….    4-2-2ابعاد هوش رقابتی ………………………………………………………………………………………………………………………………    5-2-2فرایند هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………….     6-2-2 مدلهای هوشمندی رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………..    1-6-2-2 مدل تحلیلی swot ……………………………………………………………………………………………………………………..   7-2-2رابطه هوش رقابتی با هوشتجاری…………………………………………………………………………………………………………    8-2-2اهمیت هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………….    9-2-2خواص پنج گانه هوشرقابتی…………………………………………………………………………………………………………………     10-2-2نقش هوش رقابتی در افزایش توان رقابی……………………………………………………………………………………………..      11-2-2مدیریت هوش رقابتی…………………………………………………………………………………………………………………………..    12-2-2انواع هوشمندی رقابتی………………………………………………………………………………………………………………………..   13-2-2هدف سیستم هوشمندیرقابتی………………………………………………………………………………………………………………..    14-2-2تکنولوژی کامپیوتری یا توانمندی های انسان………………………………………………………………………………………….    15-2-2تاثیراطلاعات و هوشمندی بر تصمیم گیریاستراتژیک……………………………………………………………………………    16-2-2هوشمندی رقابتی در عمل  …………………………………………………………………………………………………………………    17-2-2واحد های سازمانی برای هوشمندی رقابتی…………………………………………………………………………………………….     18-2-2هوشمندی رقابتی و بازاریابی هوشمند چیست………………………………………………………………………………………….    19-2-2تمایز هوشمندی رقابتی و بازار یابی هوشمند با جاسوسی صنعتی ونتایج ان………………………………………………  20-2-2دیدگاه های نادرست راجع به جمع اوریاطلاعات……………………………………………………………………………………    21-2-2اخلاق وهوشمندی رقابتی …………………………………………………………………………………………………………………….    22-2-2وظایف متخصصین هوشمندی رقابتی…………………………………………………………………………………………………..     23-2-2مقابله با هوشمندی ……………………………………………………………………………………………………………………………..     منابع

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد هوش رقابتی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح r

تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح r

تحلیل-پدیده-اثر-شلاقی-در-زنجیره-تأمین-چندمحصولی-با-استفاده-از-روش-سفارش-تا-سطح-r

توضیحات:
تحقیق تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح  r  ، در قالب فایل pdf و در حجم 8 صفحه.

بخشی از متن:
مدیریت زنجیره های تأمین، پیوسته به دنبال اتخاذ راهکارهایی جهت تحقق هرچه بهتر اهداف تعیین شده برای زنجیره می باشد. یکی از مسائل مهم مطرح شده در زنجیره های تأمین، اثر شلاقی می باشد. در این مطالعه، ابتدا بااستفاده از روش میانگین متحرک و روش سفارش تا سطحr، به بررسی وجود یا عدم وجود اثر شلاقی در زنجیره شیر و فرآورده های آن پرداخته شده است. نتایج نشان داد که پدیده اثر شلاقی در این زنجیره وجود دارد. اگر عاملان زنجیره تأمین، اطلاعات درست و دقیقی از تقاضای محصولات لبنی نداشته باشند، و میزان تولید کارخانه پگاه کمتر از میزان تقاضای مصرف کنندگان محصولات لبنی باشد، در نتیجه کارخانه مصرف کنندگان خود را از دست می دهد و سهم فروش این کارخانه در بازار کاهش می یابد. همچنین اگر میزان تولید کارخانه پگاه بیشتر از میزان تقاضای مصرف کنندگان محصولات لبنی باشد، دراین صورت هزینه های انبارداری زیادی جهت مازاد عرضه محصولات لبنی ایجاد می شود که موجب اتلاف سرمایه در این زنجیره می شود.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
مواد و روش ها
نتایج و بحث
نتیجه گیری
منابع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *