خانه / علوم انسانی / تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار

تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار

دانلود رایگان تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


هدف از پژوهش حاضر تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت­گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار بود. جامعۀ آماری شامل دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد (۴۵۰=N) بود که از بین آنها ۱۸۶ آزمودنی به شکل تصادفی به‌عنوان نمونۀ آماری انتخاب شدند. ابـزار اندازه­گیری پرسشنامۀ ۱۴ سؤالی جهت­گیری اخلاقی (میلتیادیس، ۲۰۱۰) بود که دارای دو مؤلفه (اخلاق وظیفه‌شناسی و اخلاق غایت‌شناسی) است. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه پس از ترجمه توسط استادان متخصص مدیریت ورزشی تأیید شد. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل داده­ها، از شاخص­های توصیفی برای توصیف داده­ها، از آلفای کرونباخ برای تعیین همسانی درونی و از تحلیل عاملی تأییدی برای تعیین روایی سازه استفاده شد. یافته­ها نشان‌دهندۀ همسانی درونی (۷۲/۰=α) برای پرسشنامۀ جهت­گیری اخلاقی بود. در خصوص روایی سازه و براساس میزان روابط و T-value، تمامی سؤال­ها رابطۀ معناداری با مؤلفه­ها داشتند و توانستند پیشگوی خوبی برای مؤلفۀ خود باشند. شاخـص­های نسبت x 2 به df (64/4) و ۰۶۰/۰=RMSEA هم برازش مدل­ را تأیید ک …

این محصول ارزشمند “تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort