خانه / مدیریت / خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

دانلود رایگان خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه-ی-کتاب-مبانی-مدیریت-بازرگانی-زین-العابدین-رحمانی--بخش-دومخلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی (فصول ۷ الی ۱۲ ) تالیف دکتر زین العابدین رحمانی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم ۶۴ صفحه ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته ۱۲۳۵۰۰۳محتویات محصول : نکات مهم و کلیدی فصول ۷ الی ۱۲ در قالب فایل pdf  ور در حجم ۶۴ صفحه فصل ۷ : مدیریت برنامه ریزی استراتژیک فصل هشتم : سازماندهی فصل نهم  : رهبری فصل دهم :  ارتباطات فصل یازدهم  : انگیزش فصل دوازدهم :  ارزیابی و نظارت توجه :منبع از نیمسال اول ۹۶-۹۵ به بعد تغییر کرده است .

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های شهر یزد

بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های شهر یزد

بررسی-رابطه-جنسیت-و-رضایت-شغلی-در-بین-کارمندان-بانک-های-شهر-یزد

توضیحات:
تحقیق بررسی رابطه جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های ملی، ملت و صادرات شهر یزد، در قالب فایل pdf و در حجم 58 صفحه.

بخشی از متن:
نارضایتی شغلی، متغیر مهمی برای پیش بینی میزان های بالای ترك شغل و غیبت محسوب می شود. هنگامی که رضایت شغل به حداکثر می رسد منابع عملی مهمی عاید می شود؛ زیرا مسلماً ترك شغل و غیبت هزینه هایی را در بر دارند و زمانی که این دو به حداقل می رسند عملکرد سازمانی افزایش می یابد. لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی را بررسی رابطه بین جنسیت و رضایت شغلی در بین کارمندان بانک های ملی، ملت و صادرات در شهر یزد است.
بدین منظور از بین شعب، برای هر کدام از بانک های ملی، ملت و صادرات یک شعبه به طور تصادفی انتخاب شد. سپس از بین کارمندان شعبه انتخاب شده برای هر بانک، ده نفر و در مجموع 30 نفر به طور تصادفی به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. بنابراین حجم نمونه پژوهش 30 نفر بوده که سهم هر کدام از بانک های ملی، ملت و صادرات 10 نفر می باشد. سپس پرسشنامه رضایت شغلی JDI را بین آنها توزیع نموده و پس از پر کردن، جمع آوری و نمره گذاری کردیم ...

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
2 - 1 - بیان مسئله
3 - 1 - ضرورت انجام پژوهش
4 - 1 - جنبه جدید بودن و نوآوری در پژوهش
5 - 1 - اهداف پژوهش
6 - 1 - سوالات پژوهش
7 - 1 - فرضیات پژوهش
8 - 1 - استفاه کنندگان از نتایج پژوهش
9 - 1 - روش شناسی پژوهش
10 - 1 - متغییرهای پژوهش
11 - 1 - تعاریف متغییرها
1 - 11 - 1 - تعاریف مفهومی
2 - 11 - 1 - تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات پژوهش
1 - 2 - ادبیات نظری پژوهش
1 - 1 - 2 - جنسیت
1 - 1 - 1 - 2 - مفهوم جنسیت
2 - 1 - 2 - رضایت شغلی
1 - 2 - 1 - 2 - مفاهیم رضایت شغلی
2 - 2 - 1 - 2 - انواع رضایت شغلی
3 - 2 - 1 - 2 - اهمیت رضایت شغلی
4 - 2 - 1 - 2 - تفاوت رضایت شغلی و انگیزش
5 - 2 - 1 - 2 - نظریه های شغلی (نظریه بورفی)
6 - 2 - 1 - 2 - عوامل موثر بر رضایت شغلى
7 - 2 - 1 - 2 - آثار وجود رضایت شغلى
2 - 2 - سوابق پژوهش
1 - 2 - 2 - پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2 - 2 - 2 - پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
فصل سوم: روش پژوهش
1 - 3 - مقدمه
2 - 3 - روش پژوهش
3 - 3 - جامعه آماری پژوهش
4 - 3 - حجم نمونه
5 - 3 - روش نمونه گیری
6 - 3 - روش جمع آوری اطلاعات
7 - 3 - ابزار اندازه گیری
1 - 7 - 3 - پرسشنامه رضایت شغلی
1 - 1 - 7 - 3 - روایی و پایایی
2 - 1 - 7 - 3 - نمره گذاری
2 - 7 - 3 - جنسیت
8 - 3 - شیوه تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
...
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
...
منابع و مراجع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort