سرخط خبرها
خانه / مدیریت / خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

دانلود رایگان خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه-ی-کتاب-مبانی-مدیریت-بازرگانی-زین-العابدین-رحمانی--بخش-دومخلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی (فصول 7 الی 12 ) تالیف دکتر زین العابدین رحمانی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 64 صفحه ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته 1235003محتویات محصول : نکات مهم و کلیدی فصول 7 الی 12 در قالب فایل pdf  ور در حجم 64 صفحه فصل 7 : مدیریت برنامه ریزی استراتژیک فصل هشتم : سازماندهی فصل نهم  : رهبری فصل دهم :  ارتباطات فصل یازدهم  : انگیزش فصل دوازدهم :  ارزیابی و نظارت توجه :منبع از نیمسال اول 96-95 به بعد تغییر کرده است .

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *