خانه / مدیریت / خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

دانلود رایگان خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم

خلاصه-ی-کتاب-مبانی-مدیریت-بازرگانی-زین-العابدین-رحمانی--بخش-دومخلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی (فصول ۷ الی ۱۲ ) تالیف دکتر زین العابدین رحمانی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم ۶۴ صفحه ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته ۱۲۳۵۰۰۳محتویات محصول : نکات مهم و کلیدی فصول ۷ الی ۱۲ در قالب فایل pdf  ور در حجم ۶۴ صفحه فصل ۷ : مدیریت برنامه ریزی استراتژیک فصل هشتم : سازماندهی فصل نهم  : رهبری فصل دهم :  ارتباطات فصل یازدهم  : انگیزش فصل دوازدهم :  ارزیابی و نظارت توجه :منبع از نیمسال اول ۹۶-۹۵ به بعد تغییر کرده است .

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی – بخش دوم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پرسشنامه اولویت بندی مولفه های کيفيتي سامانه ها (کمارک، ۱۹۹۰)

پرسشنامه اولویت بندی مولفه های کيفيتي سامانه ها (کمارک، 1990)

پرسشنامه-اولویت-بندی-مولفه-های-کيفيتي-سامانه-ها-(کمارک-1990)

توضیحات:
پرسشنامه اولویت بندی مولفه های کيفيتي سامانه ها (کمارک، 1990)، در قالب فایل word، شامل 19 گویه، همراه با راهنمای نمره گذاری و تفسیر.

این پرسشنامه دارای  19سوال بوده و هدف آن تشخیص اولویت بندی شاخص های کیفیتی در سامانه ها (تناسب کارکردی، قابلیت اطمینان، کارآیی، قابلیت استفاده، امنیت، سازگاری و قابلیت حمل، قابلیت نگهداری) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت می باشد.
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort