خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي

تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي

دانلود رایگان تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي

تحقیق-و-پیشینه-تحقیق-عزت-نفیس-اضطراب-پيشرفت-تحصيليمقدمه:تعريف عزت نفسشكل گيري عزت نفس:اهميت عزت نفستفاوت عزت به نفس با اعتماد به نفس:تفاوت عزت نفس با خويشتن پذيري:تفاوت عزت نفس با مفهوم خود پنداره:زمينه هاي مختلف عزت نفسعزت نفس كلي:عوامل موثر در رشد عزت نفس:تاثير جنسيت در رشد عزت نفس:تعريف اضطراب:نظريه روانكاوي:نظريه هاي شناختي اضطراب:نظريه يادگيري اجتماعي اضطراب:نظريه هاي رفتاري اضطراب:نظريه زيست شناختي اضطراب:روش هاي مختلف اندازه گيري اضطراب:افتراق بين اضطراب حالت و اضطراب صفت:پيشرفت تحصيلي:تعريف پيشرفت تحصيلي ديدگاه هاي مختلف درباره پيشرفت تحصيلي:عوامل موثر در پيشرفت تحصيلي:سازگاري اجتماعي:عوامل موثر بر سازگاري اجتماعي:شرايط تحصيلي:هوش:گروه همسالان:نظريه ها و ديدگاه هاي سازگاري اجتماعي:ديدگاه روان پويايي: ديدگاه يادگيري اجتماعي:ديدگاه تحولي: ديدگاه زيستي:ديدگاه اجتماعي- فرهنگي:ارتباط حيطه هاي مختلف زندگي فرد با مهارتهاي زندگيارتباط نظريه هاي مشاوره با مهارت هاي زندگيبرنامه آموزش مهارت هاي زندگي:خود توانمندسازي از طريق آموزش مهارت هاي زندگيطبقه بندي مهارت هاي زندگي۱-مهارت هاي بين فردي/ روابط انساني:۲-مهارت هاي حل مسئله/ تصميم گيري:مهارت هاي مربوط به سلامت جسماني/ حفظ سلامتي: اهميت آموزش مهارت هاي زندگي در مدارس:پيشينه تحقيقات پژوهش

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق و پیشینه تحقیق عزت نفیس، اضطراب، پيشرفت تحصيلي  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری هویت و سبک های هویت

مبانی نظری هویت و سبک های هویت

مبانی-نظری-هویت-و-سبک-های-هویت

توضیحات:
مبانی نظری هویت و سبک های هویت، در قالب فایل word و در حجم 35 صفحه، همراه با منابع درون متنی و فهرست منابع، و پیشینه داخلی و خارجی 1395 و 2016.

بخشی از متن:
هویت، مسئله ای ضروری و چالش انگیز مربوط به دوران بلوغ است و هر فردی در طول دوران زندگی اش بحران و درگیری مربوط به هویت را تجربه می کند و در هر دوره از زندگی فرد بحرانی ویژه سنش رخ می دهد. برای اینکه به مرحله بعدی از زندگی اش برسد باید هرکدام از بحران ها را با موفقیت پشت سر بگذارد(وزیری و همکاران، 2014)
بر اساس راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی  (DSM) هم هویت عبارت است از میزان وضوح فرد نسبت به مقولات تشخیصی از قبیل اهداف طولانی‌مدت، گزینش شغل، الگوی رقابت، رفتار و طرز فکر جنسی مناسب، ارزش‌های اخلاقی، دیدگاه مثبت نسبت به خود، روحیه تلاش و ابتکار و تنظیم وقت (امیدیان، 1388). اریکسون، احساس هویت را هماهنگی ادراک فرد از خویشتن با ادراک دیگران از او تعریف می‌کند و هویت‌یابی را در مقابل بحران هویت‌یابی هویتی، پدیده روانی-اجتماعی می‌داند که در دوره ی نوجوانی به ظهور می‌رسد (فارسی نژاد، 1383).

فهرست بخشی از محتویات فایل:
ماهیت و مفهوم هویت
عناصر هویت
هویت دینی و ابعاد آن
عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت
عوامل موثر بر رشد هویت
دیدگاه‌های نظری درباره هویت
طرفداران دیدگاه اریکسون
اریکسون
هویت در دیدگاه اریکسون
فرآیند هویت‌یابی
کسب هویت در نوجوانی
جهت و زمان هویت‌یابی
۲-الگوی مارسیا
۳-دیدگاه کلبرگ
۴-دیدگاه کاگان
۵-نئواریکسونی ها
...
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort