خانه / گوناگون / دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان

دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان

دانلود رایگان دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان

دانلود-مقاله-ارائه-روش-جدیدی-برای-ارزیابی-مؤلفه-ها-و-لایه-های-معماری-سازماندانلود مقاله با موضوع ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازماندانلود مقاله با موضوع ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازماننوع فایل : PDF تعداد صفحات : 8دارای چکیده به زبان انگلیسیفهرست محتواچکیدهیکی از روش های اصلاح و توسعه معماری سازمانی، استفاده از بلوغ معماری سازمانی است . در بسیاری از سازما ن ها معماری وضعیت موجود، استعداد کافی را برای ارتقاء و بهبود ندارد . علاوه بر این در بسیاری موارد و به خصوص در کشورهای در حال توسعه، معماری وضعیت موجود، توانایی لازم را برای ایفای نقش معماری مبدأ و ایجاد معماری مطلوب ندارد.در این تحقیق، با استفاده از مدل های مرجع و شناسایی روابط مؤلفه های معماری سازمانی، روشی را برای ارزیابی و سنجش استعداد معماری سازمان جهت ایفای نقش معماری مبدأ ارائه نموده ایم. این روش می تواند به عنوان عاملی کمکی برای رو ش های ارزیابی بلوغ معماری سازمانی مورد استفاده قرار گیرد .با استفاده از نتایج حاصل از روش ارزیابی ارائه شده، می توان در مورد اینکه آیا معماری سازمان، قادر است به عنوان معماری مبدأ مورد استفاده قرار گیرد یا خیر، تصمیمگیری دقیقتری انجام داد.واژه های کلیدیمعماری سازمانی، بلوغ معماری سازمانی، مدلهای مرجع، معماری مبدأ ، معماری هدف ، طرح انتقال ، ارزیابی معماری سازمانی.1 مقدمهدر سال 2001 سازمان فدرال، تعریف زیر را برای معماری سازمانی بیان داشت : ‘معماری سازمانی ، شامل مجموعه اطلاعاتی مرتبط ب ا مأموریت سازمان، و اطلاعات و فناوری های مورد نیاز برای دستیابی به آن، و فرآیندهای انتقال مورد نیاز برای پیاده سازی فناوری های جدید ، متناسب با تغییرات مورد نیاز ساختار و مأموریت سازمان است ‘. یک معماری سازمانی شامل یک معماری وضعیت موجود ، معماری وضعیت هدف، و طرح انتقال از یکی به دیگری می باشد . در معماری سازمانی بایستی مواردی همچون ساختار مؤلفه ها، روابط مورد نیاز برای همکاری آنها، و سیاست ها و راهنماهایی برای مدیریت طرح ها و تکامل آنها در آینده، مورد بررسی قرار گیرد . فرآیند معماری سازمانی، درواقع انتقال معماری سازمان، از معماری وضع موجود به معماری وضع مطلوب را شامل می شود که نحوه و مسیر این حرکت را طرح انتقال مشخص میکند.-2 فرآیند برنامه ریزی معماری سازمانی-3 مدلهای مرجع معماری-4 روش ارزیابی معماری وضع موجود:-5 مطالعه موردی-6 نتیجه گیریمراجع    A New Method for assessment of the components & layers of enterprise architectureAbstractThe use of enterprise architecture maturity is one of the methods of enterprise architecture development and improvement. In some occasions, enterprise architecture cannot play an efficient role as a baseline architecture andproviding target architecture. Additionally in some enterprises, particularly in developing countries, As-Is architecture is not a suitable basis for making target architecture. In this paper we represent a method for assessment and measurement of the capability of As-Is architecture in order to be baseline architecture with the use of reference models and relations of enterprise architecture components. According to the results of this assessment method, we can decide more precisely whether or not “an enterprise architecture can be used as baseline architecture”. Keywords Enterprise Architecture, Enterprise Architecture Maturity, Reference Models, Baseline Architecture, TargetArchitecture , Transition Plan , Enterprise Architecture Assessment

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت-برند-لویی-ویتون-(lv)

توضیحات:
پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)، در حجم 16 اسلاید.

بخشی از متن:
لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسویلویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.
برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگانفرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

فهرست مطالب:
لویی ویتون
تاریخچه
برند
کمپین تبلیغاتی
ساختمان مرکزی لویی ویتون در پاریس
آمار
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *