سرخط خبرها
خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق

دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق

دانلود رایگان دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق

دانلود-مقاله-تحقیقی-قصه-گويي-و-نمايش-خلاقدانلود مقاله تحقیقی با موضوع قصه گويي و نمايش خلاقنوع فایل : Word تعداد صفحات : ۲۰فهرست محتوا پیشگفتاردربارۀ نمايش خلاقنمایش خلاق (Creative Drama)«شكلی از نمایش که مبتنی بر بداهه‌پردازي است، اجراي عمومی نمی‌شود و تأكيد آن بر فرایند است و در آن سرپرست گروه شرکت‌کنندگان را هدایت می‌كند تا تخیل خود را به‌كار گيرند، نقش‌آفرينی كنند و بر تجربه‌های انسانی تأمل نمايند. » (دیویس و بم – تأکیدها از من است.) نمایش خلّاق اصولاً با تدریس مهارتهای تئاتر سروکار ندارد، اگر چه ممکن است این امر اتفاق بیفتد. هدف نمایش خلّاق استفاده از ميل طبیعی نمایشی برای تسهيل یادگیری در بسياري از رشته‌ها و شاخه‌هاست. كودك طبیعتاً دريافتهاي خود را بازي می‌كند. او نقشها را امتحان و سپس «وانمود بازي» می‌کند. این اولين روشی است که كودك به كمك آن از دنیای خود می‌آموزد. (به‌همین دلیل است که، گرچه هیچ فرد بالغی را نمی‌شناسم که از جاروبرقی كشيدن و چمن زدن خوشش بيايد، وقتی به فروشگاه اسباب بازی بروید ممكن است جاروبرقی اسباب‌بازي و ماشین چمن‌زنی بخرید. بچه‌ها نقش بزرگترها را امتحان می‌کنند.) نمایش خلّاق این نوع فعالیت را سازمان می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند مسائل و موضوعات را از روي تجربه بشناسند. ارسطو می‌گوید: «به من بگو، فراموش خواهم کرد. به من نشان بده، به‌خاطر خواهم سپرد. مرا درگیر کن، خواهم فهمید.» [دربارۀ منبع اصلی اين كلام نظرات متفاوت و پراكنده‌اي وجود دارد، تا جايي كه برخی آن را به كنفسيوس و لائودزه و برخی به حكمای يونان منتسب می‌كنند. نويسنده در اين مقاله ارسطو  را گويندۀ  آن مي‌داند، اما خود در مقالۀ ديگرش (چرا بايد در مدارس نمايش تدريس شود؟) آن را ضرب‌المثلی چينی می‌خواند!] نمايش خلاق موجب رشد شخصیت و پرورش عزت نفس است. به بچه‌ها کمک می‌‌کند تا کار گروهی را یاد بگیرند و خلّاقانه فکر کنند. اين شيوه عمدتاً از روشهاي مرسوم حل مشكل است. نمایش خلاق بیش از هر فعالیت مدرسه‌ای دیگری (نظیر کلاس زبان و ادبیات) مهارتهای زبانی و نحوۀ برقراری ارتباط را شكل می‌‌دهد. ..نمايش خلاق نمايش خلاق چيست؟فلسفۀ اجرای نمايش با نوجواناننمايش خلاق در عملنمايش خلاق در عملدليل استفاده از نمايش خلاق در كلاس درس چيست؟

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله تحقیقی قصه گويي و نمايش خلاق  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق مسائل و مشكلات رواني، اجتماعي نوجوانان تحت سرپرستي بهزيستی

تحقیق مسائل و مشكلات رواني، اجتماعي نوجوانان تحت سرپرستي بهزيستی

تحقیق-مسائل-و-مشكلات-رواني-اجتماعي-نوجوانان-تحت-سرپرستي-بهزيستیتوضیحات:
پایان نامه مسائل و مشكلات رواني – اجتماعي نوجوانان تحت سرپرستي بهزيستی، در قالب فایل word و در حجم 115 صفحه.


مقدمه
دوران پرتلاطم نوجواني و مرحله گذر از اين دوران گذرگاهي است براي هر چه زودتر رسيدن به دنيال جذاب جواني، كه از دور هاي ظريف و حساس زندگي آدمي و شايد هم حساسترين اين دوران است. در اين دوره نوجوان كه به تازگي از دنياي شيرين و شاد پر از امنيت كودكي گذر كرده است ، گام در دنياي پرنشيب و فرازي مي گذراد كه ديگر به اندازه عالم كودكي طلايي و دريايي نيست.
واقعيتهاي زندگي اندك، اندك چهره نشان مي دهند و نوجوان اغلب نخستين سختيهاي دوران بزرگسالي را تجربه ميكند. اين دنيا واقعي تر است؛ دنيايي نزديكتر به دنياي بزرگترها ، پر كشش ، پر ماجرا و سرشار از تجربه هاي نو و بيشتر و مهمتر از همه دنيايي آكنده از رشد تحول نوجوان در اين مرحله از زندگي با شتابي كه گاه مهار نشدني به نظر مي آيد، دگرگون مي شود و رشد مي كند. رشدي پر دامنه و گسترده كه جسم و جان او را شامل مي شود، اين رشد و تحولات مثل رشد عضلاني، پديدار شدن سائقه توليد مثل، ظهور عواطف و عادت به جنس مقابل، گستردگي هوش نظري، شكل گرفتن انديشه هاي آرماني، استقلال طلبي، تحولات عقلي و عاطفي و بالاتر از همه ميل به سبك هويت، آن چنان سريع و يكباره اتفاق مي افتد كه گويي فردي با او دوباره به دنيا آمده است و در برابر جامعه والدين خود اعلام وجود مي كند. اين تولد دوباره، براي اطرافيانش بيگانه و ناشناخته نيست ، اما شتاب و دامنه گسترده اين دگرگونيها و تغييرات به حدي است كه نوجوان ديگر «خود» را نمي شناسد و براي كنار آمدن با اين تازه وارد بيگانه «خود» و خواسته هايش ندارد و هنوز با خود آشنا نيست.

فهرست مطالب
چكيده تحقيق 
-شروع موضوع تحقيق 
-اهميت و ضرورت تحقيق
-اهداف تحقيق 
-طرح سوال پژوهشي
-فرضيه هاي تحقيق
-تعريف اصطلاحات عملي و نظري
شرح موضوع تحقيق 
اهميت و ضرورت تحقيق   
خصوصيات عاطفي در دورة نوجواني و جواني 
رشد اجتماعي در دورة نوجواني   
رشد رواني در دورة نوجواني 
عوامل مؤثر در ايجاد مسائل و مشكلات دورة نوجواني
چگونگي رفتار بانوجوانان و جوانان 
اهداف طرح تحقيق 
طرح سؤال پژوهشي
فرضيه هاي تحقيق  
تعريف اصطلاحات و مفاهيم
نوجواني  
بهزيستي 
خانواده 
رواني – اجتماعي 
خودپنداري  
-ادبيات پژوهش 
-تاريخچه اي كوتاه از بهزيستي در ايران
-مجموع بررسي ها و برداشت هاي اوليه و كلي 
ادبيات پژوهش
تاريخچه اي كوتاه از بهزيستي در ايران
مجموع بررسي ها و برداشتهاي اوليه و كلي و دستورالعمل اجرايي
-توصيف نوع و روش تحقيق
-توصيف جامعه آماري
-تعداد افراد نمونه و روش نمونه گيري
-روش آماري
توصيف نوع و روش تحقيق
توصيف جامعه آماري
تعداد افراد نمونه و روش نمونه گيري
روش جمع آوري اطلاعات
روش آماري
-تجزيه و تحليل آماري داده ها
-اثبات فرضيه ها 
-نتيجه گيري كلي
-محدوديت هاي تحقيق
-پيشنهادات
-اثبات فرضيه ها
-فرضيه
-اثبات فرضيه
-فرضيه
-اثبت فرضيه
-فرضيه
-اثبات فرضيه
-فرضيه
-اثبات فرضيه
نتيجه گيري كلي
توصيف نوع روش تحقيق
جامعه آماري
روش آماري
متغيرهاي حاضر در اين پروژه
محدوديتهاي تحقيق
پيشنهادات
ضمائم
مقياس خودپنداري راجرز
مقياس عزت نفس رونبرگ
منابع و مأخ
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort