خانه / گوناگون / دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران

دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران

دانلود-پاورپوینت-مبانی-فلسفی-رفتار-سازمانی-مدیریت-بحراندانلود پاورپوینت با موضوع مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران که شامل 21 اسلاید میباشد:نوع فایل : PowerPointشرح محتواپیشگفتار در دل هرمشکلی فرصت های بزرگتر و عالی تر نهفته است که انسانهای بزرگ قادرند مشکلات را به فرصت های بزرگ تبدیل نمایند .هلن کلر, عشق به خداوند, ترجمه خرمشاهی , نشر ققنوس , ص 112.بحران چیست؟  حادثه ای که بصورت ناگهانی اتفاق افتاده و برطرف کردن آن نیازمند اقدامات اساسی و فوق العاده است.  وقایعی که:درانجام امورجاری بصورت دفعی اخلال ایجاد می کند.  وقایعی که براعتبارسازمان تاثیردارد، موجب از بین رفتن زمان می شود، یا موجب جلب توجه دولت و مردم می شود. تغـییرعظیمی اسـت که یکبــاره در یک وضعـیت صـورت می پذیرد.دو دیدگاه در زمینه چگونگی ایجاد بحرانانواع بحرانها از نظر انجمن مدیریت بحران انواع وضعیت های بحرانی بهترین راه مدیریت بحران پیشگیری از وقوع آن است.مدیریت بحران چیست؟ فرآیند مدیریت بحرانمرحله 1 مرحله 2 مرحله 3 مرحله 4 مرحله 5 روششناسی مدیریت بحراناستراتژیهای سه گانه مدیریت بحراناستراتژیهای سه گانه مدیریت بحرانمراحل اصلی برنامهریزی برای کنترل بحرانرفتارها و فنون موثر مدیریت بحران  رفتارها و فنون مؤثر مدیریت بر بحران ایجاد شده وظایف مدیر بحرانویژگی های  سخنگوی تیم مدیریت بحران فرآیند بحران

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت-برند-لویی-ویتون-(lv)

توضیحات:
پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)، در حجم 16 اسلاید.

بخشی از متن:
لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسویلویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.
برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگانفرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

فهرست مطالب:
لویی ویتون
تاریخچه
برند
کمپین تبلیغاتی
ساختمان مرکزی لویی ویتون در پاریس
آمار
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *