خانه / عمران / دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

دانلود رایگان دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

دانلود-پایان-نامه-الگوریتم-ساخت-سیستم-مدیریت-نگهداری-خطوط-ریلی-ایراندانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران(۱۴۷ صفحه در قالب PDF)پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدمهندسی عمران – برنامه ریزی حمل و نقلچکیده :نگهداری و تعمیر خطوط ریلی یکی از مهمترین و پرهزینهترین بخشهای صنعت حمل و نقل ریلی میباشد. برای برنامه ریزی و سازماندهی نگهداری و تعمیر خطوط نیاز به ایجاد یک سامانه مدیریت نگهداری خط میباشد. یکی از اساسی ترین بخشهای سامانه مدیریت نگهداری خط بخش ارزیابی شرایط روسازی است. شرایط روسازی خطوط راهآهن از نظر پارامترهای نگهداری، امری کیفی است که برای تصمیمگیری در مورد عملیات نگهداری و تعمیر، تخصیص بودجه و پیشبینی شرایط آینده خط دریک سامانه مدیریتی، این مسئله میباید به صورت یک پارامتر کمی درآید. در این راستا از  شاخص وضعیت اجزای خط(سازه ای) و شاخص وضعیت هندسی خط استفاده میشود. در این رساله الگوریتم ساخت شاخص کیفیت روسازی برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران تبیین شده است. برای رسیدن به این هدف ابتدا بررسی گذرا بر روی انواع خرابیهای روسازی داشته و با بررسی سامانه های مدیریت تعمیر و نگهداری در عرصه جهانی و نقد آنها، به ارائه شاخص پیشنهادی مناسب برای ارزیابی سازه ای خط با کمک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) پرداخته و در نهایت شاخص کیفیت روسازی خط برای خطوط راه آهن ایران پیشنهاد گردیده است.فهرست مطالبچکیده ………………………………………………………………………………..۱۰مقدمه……………………………………………………………………………….. ۱۲فصل اول: کلیات………………………………………………….۱۴۱-۱ – اهداف حوزه تحقیق………………………………………………………… ۱۵۲ -۱ – پیشینه تحقیق…………………………………………………………….. ۱۵۳ -۱ -روش انجام کار و تحقیق……………………………………………………. ۱۵فصل دوم: بررسی انواع خرابی های خطوط ………………….۱۷۱-۲ – مقدمه…………………………………………………………………………. ۱۸۲-۲- خرابیهای اجزا و مصالح روسازی خطوط …………………………………….۱۸۱-۲ -۲ -خرابیهای مربوط به ریل…………………………………………………… ۱۸۲-۲-۲- خرابیهای مربوط به سیستم پابند ………………………………………..۲۶۳ -۲ -۲ – خرابیهای مربوط به تراورس…………………………………………….. ۲۸۴-۲-۲- خرابیهای مربوط به بالاست……………………………………………….. ۳۰۵-۲-۲- خرابیهای مربوط به جوشکاری ریلها……………………………………….. ۳۳۳-۲- خرابیهای هندسی خط………………………………………………………… ۴۰۱-۳-۲-انواع خرابیهای هندسی خط………………………………………………… ۴۱۲-۳ -۲ -روشهای ثبت خرابی خط …………………………………………………..۴۲فصل سوم: بررسی سامانه مدیریت نگهداری خطوط در عرصه جهانی.۱-۳ -مقدمه…………………………………………………………………………… ۴۴۲ -۳ – سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ……………………………………..۴۴۳ -۲ -۳ – سامانه Trams……ر……………………………………………………… ۵۶۵ -۲ -۳ – سامانه DTM ……ر…………………………………………………………۵۸۳-۳ -نقد و بررسی سامانه های مدیریت نگهداری موجود در عرصه بین المللی…. ۶۲فصل چهارم: بررسی اهم شاخصهای بکار رفته در عرصه جهانی و ارائه شاخصهای مناسب۴-۱ -مقدمه……………………………………………………………………………… ۷۱۲ -۴ -شاخص موجود در عرصه جهانی……………………………………………….. ۷۱۱-۲ -۴ – شاخص سازه ای خط………………………………………………………… ۷۱فصل پنجم: نتیجه گیری ………………………………………………۱۱۲فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………. ۱۴۴فهرست منابع لایتن……………………………………………………………………….. ۱۴۴چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………. ۱۴۵

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “دانلود پایان نامه الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق سیستم های کنترل فعال و غیر فعال سازه

تحقیق سیستم های کنترل فعال و غیر فعال سازه

تحقیق-سیستم-های-کنترل-فعال-و-غیر-فعال-سازه

توضیحات:
تحقیق سیستم های کنترل فعال و غیر فعال سازه، در قالب فایل word و در حجم 106 صفحه.

بخشی از متن:
مفهوم كنترل ارتعاش سازه : 
به معني كنترل رفتار سازه در برابر نيروهاي جانبي مي باشد به طوري كه جواب سازه از حد معيني فراتر نرود و سلامت سازه دچار تهديد نشود. اعمال نيرو به سازه ارتعاش طبقات مي باشد و طراحی مقاوم سازه در برابربارهای وارده به آن بايد به نحوی صورت گيرد كه ارتعاشات و نيروهاي ايجاد شده ناشي از آن در اعضای سازه ای و غیر سازه ای با تامين ايمني و آرامش لازم براي كاربرد مورد نظر تحمل شوند مهم ترين معيار طراحی مقاوم يك سازه به خصوص طراحی مقاوم لرزه ای ، معیار تغییر مکان نسبی طبقه است که (تغییر مکان نسبی یعنی : تغییر جانبی یک کف نسبت به کف پایین ) و بقیه پارامترهای طراحی نظیر برش طبقه ، و نیروهای داخلی اعضا به طور مستقیم با آن ارتباط دارند ، چنانچه بتوان انرژی وارد ه به سازه را به نحوی كاهش داد كه حداقل تغييرمكان نسبي در طبقات سازه حاصل شود ، نياز مقاومت در اعضاء كاهش می يابد ومی توان بر اساس آن، نسبت ظرفيت به نياز را به صورت تئوري برابر يك كرد.

اه حل های کلی مقابله در برابر زلزله : 
بخش قابل توجهی از ساختمانهای کشور مقاومت لازم را در دو راه حل کلی زیر پیدا کرده اند :
الف- تخریب و بازسازی اصولی و مطابق ضوابط و آیین نامه ها
ب- مقاوم سازی این نوع ساختمانها بدون تخریب آنها
روش هاي مقابله در برابر زلزله : 
1 - روش تجهيزات جدا ساز لرزه اي و استهلاک انرژي
2- روش تقويت اعضا
1- روش تجهيزات جدا ساز لرزه اي و استهلاک انرژي :
به طور کلي روش هاي کنترل لرزه اي بر حسب نوع عملكرد به چهار گروه زير تقسيم می شوند:

الف) جداسازي لرزه اي
ب) روش کنترل غير فعال
ج) روش کنترل نيمه فعال
د) روش کنترل فعال

فهرست مطالب:
مقدمه
انواع سیستم سازه ای
روش های های مقابله با زلزله
استفاده از جداگر لرزه اي
سیستم های جداساز لرزه اي 
سیستمهای کنترل غیرفعال سازه 
سیستمهای کنترل نيمه فعال
سیستمهای کنترل فعال
روش تقويت اعضا 
تصاویری از مقاوم سازی در چند کشور
نتیجه گیری
منابع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *