خانه / مدیریت / مدیریت پروژه

مدیریت پروژه

دانلود رایگان مدیریت پروژه ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مدیریت پروژه “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

مدیریت پروژه

مدیریت-پروژه عناوینی که در تحقیق فوق بدان پرداخته شده است: «فهرست مطالب»·       فصل اول:                                                     تاریخچه مدیریت پروژه                                                       تعاریف مدیریت پروژه                                                        ·       فصل دوم:                                                      دلایل استفاده ازمدیریت پروژه                                                 اقدامات مدیریتی                                                                 وظایف مدیریت پروژه                                                          کاربردهای مدیریت پروژه                                                      ·       فصل سوم:                                                      فوایدومحدودیتهای پروژه                                                        ·       فصل چهارم:                                                    فرایندهای پروژه                                                                گروههای فرایند                                                                  تعامل بین فرایندها                                                                فرایندهای عمده واصلی                                                         فرایندهای فرعی وکمکی                                                         فرایندهای اجرایی                                                                 فرایندهای کنترلی                                                                فرایندهای اختتامی                                                               ·       فصل پنجم:                                                     نرم افزار(P3)Primavera Project Planner                            مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه(OPM3)                                 شناخت اجزای مدلOPM3                                                     نتایج وشاخص کلیدی اندازه گیری(KPIS)                                     دسته بندی – نظراجمالی                                                        دسته بندی PPP                                                                 دسته بندی SMCI                                                               گامهایOPM3  بطور خلاصه                                                ورود به روندبهبود                                                              خلاصه ونتیجه گیری                                                           ·       فصل ششم:                                                     فرایند برنامه ریزی محدوده پروژه وورودی های آن                           ورودیهای برنامه ریزی محدوده                                                ابزارهاوتکنیکهای فرایند آغاز                                                   خروجیهای فرایندآغاز                                                           مدیریت محدوده پروژه                                                           ابزارها وتکنیکهاوخروجیهای فرایندکنترل کلی تغییرات                       فرایندکنترل کلی تغییرات                                                        ورودیهای فرایندکنترل تغییرات                                                  ابزارهاوتکنیکهای فراینداجرای برنامه پروژه                                  خروجیهای فراینداجرای برنامه پروژه                                          فراینداجرای برنامه پروژه                                                          فرایندتهیه برنامه پروژه                                                          مدیریت فرایندهای پروژه                                                        ارتباط فرایندها                                                                   تشریح مفاهیم                                                                      واژه نامه انگلیسی – فارسی                                                      فهرست منابع        «فهرست نمودارها واشکال» فرایندهای پروژه                                                               دسته بندی IPECC                                                            شاخصهای کلیدی عملکرد                                                      راهکارهای برتر                                                              وضعیت کلی سازمان درOPM3                                            نمودارمیله ای میزان بلوغ سازمان درOPM3،PPP/ SMCH          نمودارفرایندمدیریت پروژه سازمانی                                        هرم سازمان درمسیرپروژه،برنامه،سبدپروژه                              هرم سازمان درمسیراستانداردکردن،اندازه گیری،کنترل،بهبود             «فهرست جداول» شناخت ویژگیهای مهم پروژه                                                 مراحل انجام پروژه                                                               ایجاد چشم اندازبرای پروژه                                                     چرخه حیات پروژه                                                               

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “مدیریت پروژه  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *