خانه / مدیریت / مدیریت پروژه

مدیریت پروژه

دانلود رایگان مدیریت پروژه ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مدیریت پروژه “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

مدیریت پروژه

مدیریت-پروژه عناوینی که در تحقیق فوق بدان پرداخته شده است: «فهرست مطالب»·       فصل اول:                                                     تاریخچه مدیریت پروژه                                                       تعاریف مدیریت پروژه                                                        ·       فصل دوم:                                                      دلایل استفاده ازمدیریت پروژه                                                 اقدامات مدیریتی                                                                 وظایف مدیریت پروژه                                                          کاربردهای مدیریت پروژه                                                      ·       فصل سوم:                                                      فوایدومحدودیتهای پروژه                                                        ·       فصل چهارم:                                                    فرایندهای پروژه                                                                گروههای فرایند                                                                  تعامل بین فرایندها                                                                فرایندهای عمده واصلی                                                         فرایندهای فرعی وکمکی                                                         فرایندهای اجرایی                                                                 فرایندهای کنترلی                                                                فرایندهای اختتامی                                                               ·       فصل پنجم:                                                     نرم افزار(P3)Primavera Project Planner                            مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه(OPM3)                                 شناخت اجزای مدلOPM3                                                     نتایج وشاخص کلیدی اندازه گیری(KPIS)                                     دسته بندی – نظراجمالی                                                        دسته بندی PPP                                                                 دسته بندی SMCI                                                               گامهایOPM3  بطور خلاصه                                                ورود به روندبهبود                                                              خلاصه ونتیجه گیری                                                           ·       فصل ششم:                                                     فرایند برنامه ریزی محدوده پروژه وورودی های آن                           ورودیهای برنامه ریزی محدوده                                                ابزارهاوتکنیکهای فرایند آغاز                                                   خروجیهای فرایندآغاز                                                           مدیریت محدوده پروژه                                                           ابزارها وتکنیکهاوخروجیهای فرایندکنترل کلی تغییرات                       فرایندکنترل کلی تغییرات                                                        ورودیهای فرایندکنترل تغییرات                                                  ابزارهاوتکنیکهای فراینداجرای برنامه پروژه                                  خروجیهای فراینداجرای برنامه پروژه                                          فراینداجرای برنامه پروژه                                                          فرایندتهیه برنامه پروژه                                                          مدیریت فرایندهای پروژه                                                        ارتباط فرایندها                                                                   تشریح مفاهیم                                                                      واژه نامه انگلیسی – فارسی                                                      فهرست منابع        «فهرست نمودارها واشکال» فرایندهای پروژه                                                               دسته بندی IPECC                                                            شاخصهای کلیدی عملکرد                                                      راهکارهای برتر                                                              وضعیت کلی سازمان درOPM3                                            نمودارمیله ای میزان بلوغ سازمان درOPM3،PPP/ SMCH          نمودارفرایندمدیریت پروژه سازمانی                                        هرم سازمان درمسیرپروژه،برنامه،سبدپروژه                              هرم سازمان درمسیراستانداردکردن،اندازه گیری،کنترل،بهبود             «فهرست جداول» شناخت ویژگیهای مهم پروژه                                                 مراحل انجام پروژه                                                               ایجاد چشم اندازبرای پروژه                                                     چرخه حیات پروژه                                                               

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “مدیریت پروژه  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort