خانه / مدیریت / نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک

نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک

دانلود رایگان نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک

نمونه-پروپوزال-ارشد-مدیریت-صنعتی-در-مورد-مدیریت-ریسک-اعتباری-و-مطالبات-معوق-بانکفرمت ورد قابل ویرایشنگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسیتعداد صفحات: ۲۲شامل:مقدمهبیان مسئلهپیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلیضرورت و اهمیت موضوعاهداف تحقیقسوالات تحقیقفرضیات تحقیقروش تحقیق جامعه، نمونه ی آماری روش تجزیه و تحلیل داده هامنابع فارسی کاملمنابع انگلیسی کاملپروپوزال دارای تعداد منابع زیاد می باشدمادر این بخش علاوه بر منابع پروپوزال منابع کلی دیگری رو برایتان در نظرگرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “نمونه پروپوزال ارشد مدیریت صنعتی در مورد مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort