خانه / مدیریت / پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها

پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها

دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها

پرسشنامه-مدیریت-دانش-در-سازمان-هابا فرمت قابل ویرایش wordپرسشنامه در قالب ۴۰  سوالپرسشنامه با سلام ;احتراماً به استحضار می رساند، پژوهش حاضر با عنوانارزیابی عوامل موفق سیستم  مدیریت دانش در سازمان هادرحال انجام می باشد. در این راستا از جنابعالی تقاضا می گردد با تکمیل اینپرسش نامه، ما را در انجام هرچه بهتر این پژوهش یاری نمائید. بدون شک پاسخ های جنابعالی در جهت پربار شدن نتایج این پژوهش بسیار اثرگذار خواهد بود.

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پرسشنامه مدیریت دانش در سازمان ها  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort