سرخط خبرها
خانه / مدیریت / رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های

رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های

دانلود رایگان رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های

رابطه-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتباطی-با-راهبردهای-مدیریت-تعارض-بین-مدیران-آموزشی-واجرایی-دانشکده-های توضیحات محصول :     هدف از انجام تحقیق تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی و اجرایی داشنکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور- ارائه ی الگو بوده است. فهرست مطالب عنوان                                                صفحه فصل اول        مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….  1 زیربنای نظری تحقیق …………………………………………………………………………………………  4 تعارض و ماهیت آن ………………………………………………………………………………………….  4 دیدگاه های متفاوت پیرامون تعارض سازمانی ………………………………………………………..  8 انواع تعارض …………………………………………………………………………………………………..  10 تعارض و اثرات اصلی آن ………………………………………………………………………………….  13 علل ایجاد تعارض در سازمان ها …………………………………………………………………………  15 تعارض و تغییر …………………………………………………………………………………………………  18 تعاض و اثربخشی سازمان ………………………………………………………………………………….  19 راهبردهای پیشگیری و راهکارهای رفع تعارض ……………………………………………………..  20 سبک ها و راهبردهای مدیریت تعارض ………………………………………………………………..  22 تفرقه انداختن و حکومت کردن، سرکوب کردن تعارض، حل سازنده تعارض،  رویکردهای حل تعارض، چانه زنی، میانجی گری و حکمیت ……………………….  22 خلاصه بحث تعارض ………………………………………………………………………………………  30 هوش عاطفی …………………………………………………………………………………………………  30 هوش عاطفی و ریشه های تاریخی آن ………………………………………………………………..  31 پایه های بیولوژیکی عواطف و هوش عاطفی ………………………………………………………   35 دیدگاه های متفاوت پیرامون هوش عاطفی …………………………………………………………..  37 مؤلفه های هوش عاطفی گلمن ………………………………………………………………………….  40 مؤلفه خودآگاهی، مؤلفه مدیریت، مؤلفه آگاهی اجتماعی، مؤلفه مهارت های اجتماعی، مؤلفه خودانگیزی ………………………………………………………………………………….  40 توجه معاصر به هوش عاطفی …………. ………………………………………………………………..  46 فصل دوم: پیشینه تحقیق  تعارض ………………………………………………………………………………………………………..  86 تحقیقات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………………  90 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ………………………………………………….  90 هوش عاطفی تحقیقات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………………  95 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور …………………………………………………..  98       والی اخر…                  مقدمه  دانشگاه به عنوان یک عامل اجرایی در آموزش و تربیت فرد وهدایت وی به سمت شهروندی موثر و مفید به حال جامعه ، دارای نقش موثر بوده و بدون تردید تامین کننده ی نیروی انسانی مورد نیاز جامعه درآ‌ینده خواهد بود . به همین دلیل امروزه در جوامع مختلف , دانشگاه ها از نظر کمی و کیفی رشد و گسترش یافته و تقاضا برای راهیابی روز به روز زیادتر می شود و تعداد کثیری دانشجو برای تحصیل و برخورداری از مزایای آن به این مراکز روی می آورند .  دانشگاه بعنوان یک نهاد تعلیم و تربیت از همه نهادهای اجتماعی پیچیده تر است . دانشگاه همانند سایر سازمان های رسـمی بایستی با وظایف ساخت ، اداره و جهت دادن به ترکیب پیچیده ای از منابع انسانی درگیر گردد . بر خلاف اغلب سازمانهای رسمی تولید دانشگاه انسان است و این امر موجب پیدایش مسائل ویژه  در مدیریت دانشگاه می گردد. دانلود رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی.

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی دانشکده های  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *