خانه / مدیریت / مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی

مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی

دانلود رایگان مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

این محصول ارزشمند “مبانی نظری ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد بازارگرایی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق توانمندسازی کارکنان

تحقیق توانمندسازی کارکنان

تحقیق-توانمندسازی-کارکنان

توضیحات:
تحقیق توانمندسازی کارکنان، در قالب فایل pdf و در حجم 19 صفحه.

بخشی از متن:
با توجه به درک جایگاه والای منابع انسانی در دوران اخیر به اثبات رسیده است که تحقق هر سیاست، استراتژی و برنامه ای در سطوح ملی تا سازمان های کوچک به منابع انسانی آن وابسته است و تحقق سیاست های کلی نظام اداری نیز در گرو ایجاد قابلیت های لازم در دستگاه های اجرایی و کارکنان آن ها است. ارتقای توانمندی نظام اداری منوط به ایجاد بستر ها و زمینه هایی برای توانمندسازی در سطح فردی و سازمانی است. در این مقاله با ذکر مفاهیم و رویکردها، بستر ها و الزامات، گام ها و موانع توانمندسازی ویژگی های کارکنان توانمند در دستگاه های اجرایی و هم چنین ویژگی های دستگاه های اجرایی توانمند در نظام اداری ذکر می گردد و با مروری بر پیشینه توانمندسازی در نظام اداری و جمع بندی مولفه ها و متغیرهای موثر بر توانمندسازی و نقش آن در تحقق سیاست های کلی نظام اداری، سعی در تبیین ضرورت توجه به توانمندسازی در ابعاد فردی و سازمانی در نظام اداری ایران دارد.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مفهوم توانمندسازی
توانمندی و قدرت
سطوح توانمندسازی
ارکان توانمندسازی
گام های اساسی برای توانمندسازی
موانع پیش روی توانمندسازی
اثرات و نتایج توانمندسازی
توانمندسازی با رویکرد اسلامی و ازدیدگاه قرآن
پیشینه توانمندسازی در نظام اداری ایران
ویژگی های نظام اداری توانمند و کارکنان توانمند
نتیجه گیری
منابع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *