خانه / مدیریت / مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

دانلود رایگان مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

مقالات-مدیریت-مالی--سود--مجموعه-چهارممجموعه مناسب دانشجویانی  است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت مالی – سود  می باشند .مقالات مدیریت مالی ،  سود ، مجموعه چهارم  این مجموعه  شامل  10 مقاله در ارتباط با   سود  می باشد .فایل کلیه مقالات PDFلیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  تعداد صفحات مقالات 217حجم فایل زیپ دانلودی  4.5 MBفهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  31         بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته         2632         نقش نظارتی حسابرس و سیاست های تقسیم سود شرکتها         2833         تأثیر مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی بر کارآیی سرمایه گذاری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 2034         خطای پیش بینی سود، معاملات با اشخاص وابسته و نسبت اعضای غیر موظف هیات مدیره       1735        بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران     1536         پیش بینی سطح مدیریت سود با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی      2237         ارتباط میان کیفیت سود، عدم تقارن اطلاعاتی و هزینه حقوق صاحبان سهام 2738        تبیین ارتباط میان نوسان پذیری و قابلیت پیش بینی سود حسابداری         2439         آزمون رویکرد کارایی مدیریت سود و نقش آن در ارزش آفرینی     1940         بررسی تاثیر مدیریت سود از طریق وجوه نقد عملیاتی غیرعادی بر نقدشوندگی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران      19 

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *