خانه / مدیریت / مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

دانلود رایگان مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم

مقالات-مدیریت-مالی--سود--مجموعه-چهارممجموعه مناسب دانشجویانی  است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت مالی – سود  می باشند .مقالات مدیریت مالی ،  سود ، مجموعه چهارم  این مجموعه  شامل  10 مقاله در ارتباط با   سود  می باشد .فایل کلیه مقالات PDFلیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  تعداد صفحات مقالات ۲۱۷حجم فایل زیپ دانلودی  4.5 MBفهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  31         بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته         2632         نقش نظارتی حسابرس و سیاست های تقسیم سود شرکتها         2833         تأثیر مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی بر کارآیی سرمایه گذاری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ۲۰۳۴         خطای پیش بینی سود، معاملات با اشخاص وابسته و نسبت اعضای غیر موظف هیات مدیره       1735        بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران     1536         پیش بینی سطح مدیریت سود با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی      2237         ارتباط میان کیفیت سود، عدم تقارن اطلاعاتی و هزینه حقوق صاحبان سهام ۲۷۳۸        تبیین ارتباط میان نوسان پذیری و قابلیت پیش بینی سود حسابداری         2439         آزمون رویکرد کارایی مدیریت سود و نقش آن در ارزش آفرینی     1940         بررسی تاثیر مدیریت سود از طریق وجوه نقد عملیاتی غیرعادی بر نقدشوندگی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران      19 

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “مقالات مدیریت مالی ، سود ، مجموعه چهارم  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort