خانه / علوم انسانی / ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring

ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring

دانلود رایگان ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

40 صفحه pdf ISO 10004:2012 Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring …

این محصول ارزشمند “ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

مقاله درباره شیوههای تبلیغی حضرت زینب

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13   شيوههاي تبليغي حضرت زينب (س) يكي از فضايل و خصايص حضرت زينب(س) مقام علمي اوست، او زني دانشمند، سخنور، فصيح و بليغ بود و نايب خاص امام حسين عليهالسلام در بيان حلال و حرام الهي بود و روايت است كه در اسارت هنگامي كه امام سجاد عليهالسلام بيمار بودند مردم در حلال و حرام به زينب(س) مراجعه ميكردند و او هم پاسخ آنان را ميداد.دورنمايي از زندگي حضرت زينب ـ سلام اللّه عليها ـ در پنجم ماه جمادي الاولي سال پنجم و يا ششم هجري ـ يعني دو يا سه سال پس از ولادت برادر بزرگوارش امام حسين عليهالسلام ـ در شهر مدينه ديده به جهان گشود، او سوّمين ثمرهي پيوند فرخندهي علي عليهالسلام و حضرت فاطمه عليهاالسلام بود، كنيهي آن حضرت. ام كلثوم و ام الحسن بوده است.-لقبهاي حضرت زينب (س) 1ـ عقيله. عقيلهي بني هاشم. عقيلة الطالبين. عقيلة النساء. عقيلهي قريش 2ـ زينب كبري 3 ـ صديقه صغري 4 ـ عالمه غير معلمه 5 ـ عارفه 6 ـ عامله 7 ـ شريكة الحسين 8 ـ شجاعة 9 ـ محبوبه مصطفي 10 ـ زاهده 11 ـ باكيه زينب كبري در سال هفدهم هجري با پسر ع ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *