خانه / علوم انسانی / ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring

ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring

دانلود رایگان ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

40 صفحه pdf ISO 10004:2012 Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring …

این محصول ارزشمند “ISO 10004:2012-Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

انسان اولیه چگونه می شمرد

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 26   انسان اوليه چگونه مي شمرد؟ در آغاز، انسان اوليه براي نشان دادن عدد مورد نظر خود از زبان اشاره استفاده مي كرد. شايد به ببري كه كشته بود يا به سر نيزة همسايه اش اشاره مي كرد. يا شايد از انگشتانش براي نشان دادن عدد استفاده مي كرد. سه انگشت دست معني» سه« مي داد، خواه سه نيزه يا سه ببر دندان دشنه اي، يا سه غار يا سه سر نيزه. مي دانيم كه در زندگي روزمره» عدد« كلمه يا نشانه اي است كه بر مقدار و تعداد معيني دلالت مي كند.اما لازم نيست آنچه را كه ما درباره اش گفتگو مي كنيم، مشخص كند. مثلاَ» سه« يا» 3« مي تواند يه معني سه هواپيما، سه قلم يا سه كتاب باشد. در ابتدا، انسان اوليه مي توانست تا دو بشمارد.امروزه هنوز در جهان، قبايلي ابتدايي مانند بوميان بدوي استراليا» ابورجين« ها وجود دارند كه فقط سه عدد مي شناسند:يك،دو و بسيار. اگر يك نفراز اين قبيله سه عدد بومرانگ(*) يا بيشتر داشته باشد، براي شمارش آن فقط عد بسيار را به كار مي برد. البته بيش ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *