خانه / علوم انسانی / اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟

دانلود رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟ ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟ “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟ فایل ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه       چکیده یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی معلم و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس معلم تحقیقات خوبی صورت گرفته است و معلمان در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است. امروزه جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان و کمک به ارتقای عملکرد تحصیلی آنان به عنوان یک اصل مهم در نظام آموزشی هر جامعه مورد نظر است. استفاده از راهبردهای یادگیری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر می گذارد. یک دانش آموز همانگونه که نیا …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم؟  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

نگاهی به بدیع در جلد سوم مثنوی 24 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25   نگاهی به بدیع در جلد سوم مثنوی دیباچه مثنوی ، کتابی است تعلیمی و درسی در زمینه عرفان و اصول تصوف و اخلاق و معارف و … و مولانا بیشتر به خاطر همین کتاب شریف ، معروف شده است . مثنوی ، دریای ژرفی است که در آن می توان در آن غواصی کرد و به انواع لآلی و اقسام گوهر های معنوی دست یافت . بی گمان درخشان ترین کار حُسام الدین این بود که با لیاقت و درایتی کم نظیر توانست مولانا را از عالم جذبه و استغراق محض بدر آورد و وی را متوجه عالم تمکین نماید تا معارف و تجارب باطنی او که به اوج پختگی و زبدگی رسیده بود به ظهور رسد و چراغ راه علم بشریت شود . تکرار در مطالب مثنوی ، بسیار به چشم می خورد و این تکرار ها صورت تکرار دارد و در معنا تکرار نیست هر کدام از مطالب مکرر در مثنوی ، حاوی نکته ای تازه و نغز است . دیگر آنکه مثنوی ، سه نوع مخاطب دارد : عام ، خاص ، اخص . پاره ای از ابیات مثنوی ، متوجه عام مردم است گویی که مولانا در مجلس وعظ و خطابه حاضر شده و سخنانی در سطح افهام عموم و اذهان مردم ایراد می کند ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *